مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی:

مراسم "میثاق با شهدا" در هفته کتاب برگزار می شود

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی از برگزاری مراسم "میثاق با شهدا" همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.
کد خبر: ۵۷۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲ - 11November 2015

مراسم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس از بیرجند، محمدرضا رضایی امروز چهارشنبه 20 آبان در نشست خبری با خبرنگاران گفت: همزمان با هفته کتاب برنامه های مختلفی در سطح استان خراسان جنوبی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار می شود.

وی به افتتاح سه باب کتابخانه در بیرجند و قاین اشاره کرد و افزود: همچنین در این هفته کتابداران و پرسنل نهاد کتابخانه با امام جمعه بیرجند و استاندار دیدار خواهند کرد.

مدیرکل نهاد کتابخانه های خراسان جنوبی همچنین از برگزاری مراسم "میثاق با شهدا" در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد.

وی عضویت رایگان در کتابخانه های سراسر استان را از دیگر این برنامه ها ذکر کرد و تصریح کرد: رونمایی از طرح کتابت قرآن کریم و برگزاری مراسم بزرگداشت مقام کتاب و کتابخوانی در 2 آذر از دیگر این برنامه هاست.

رضایی با تاکید بر اهمیت فرهنگ کتاب و کتابخوانی از دیدگاه اسلام اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز همواره بر مطالعه تاکید فراوان دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 52 هزار و 586 نفر در استان خراسان جنوبی عضو کتابخانه هستند، افزود: در واقع از هشت نفر در استان خراسان جنوبی، یک نفر عضو کتابخانه است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تعداد کتابخانه های روستایی استان خراسان جنوبی تا پایان هفته کتاب امسال به 15 باب می رسد درحالی که این رقم در مدت مشابه سال قبل 11 باب بوده است.

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار