فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) شیراز:

بهترین الگو در استکبارستیزی و دشمن شناسی شهدا هستند

فرمانده سپاه محمدرسول‌الله(ص) شیراز گفت: درس هیهات مناالذله را باید از شهدا آموخت، چرا که امروز بهترین الگو برای استکبار‌ستیزی و دشمن‌شناسی برای جامعه شهدا هستند.
کد خبر: ۵۸۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ - 14November 2015

بهترین الگو در استکبارستیزی و دشمن شناسی شهدا هستند

به گزارش دفاع پرس از شیراز،سرهنگ دوم پاسدار سید حسین حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در دیداری با خانواده شهیدان محمد رضا و جلیل حسین پور فردی در شهرک گلستان شیراز اظهار داشت:امروز بهترین الگوه برای مبارزه با استکبار ستیزی و دشمن شناسی برای جامعه شهدای ما  هستند.

وی ضمن گرامی داشت یاد و نام این دو شهید بزرگوار از ایثار و صبر این خانواده خصوصا مادر شهدا که جوانان خود را در راه اسلام و فرمان رهبر تقدیم به نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده اندبا اهداء لوح تقدیر مراتب تشکر خود و همه همسنگران را اعلام نمود.

 

فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) در ادامه به راه و سیره شهدا پرداخت و افزود: امروزه  باید درس هیهات مناالذله  را از شهدا آموخت،شهدا را مستقیم را به خوبی برای  ما نشان دادند و امروز ما و همه آحاد مردم جامعه علاوه بر مدیون بودن از شهدا باید با تعصی گرفتن از آنان در مقابل  فتنه نفوذ دشمن بیدار و هوشیار باشیم و با این بیداری ان شاءا... فتنه های دشمنان  را یکی پس از دیگری ناکام خواهیم گذاشت.

سرهنگ حسینی در پایان با کسب اجازه از خانواده محترم شهید بیان اداشت :ان شاءا... در ابتدای هفته بسیج امسال یادوواره شهدا  جهت گرامی داشت یادو خاطره این دو شهید گرانقدر به همت بسیجیان شمال غرب شیراز در مسجد بقیه ا...(عج) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار