مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه تأکید کرد؛

لزوم تبیین سبک زندگی شهدا

سردار «خوشبخت» با تأکید بر لزوم تبیین سبک زندگی شهدا گفت: امروز ما میراث‌دار شهدا هستیم و باید در انجام وصیت آن‌ها کوشا باشیم.
کد خبر: ۵۸۰۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱ - 28March 2023

صعود به ارتفاعات بازی دراز بعنوان مراسم افتتاحیه کاروانهای راهیان نور غرب کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‎های دفاع مقدس کرمانشاه به همراه سرهنگ پاسدار «علی کاکایی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل‌ذهاب و سرهنگ ستاد «عادل حیدری» فرمانده تیپ ۷۱ زرهی مکانیزه نزاجا مستقر در پادگان ابوذر سرپل ذهاب امروز (سه‌شنبه) با حضور در یادمان شهدای بازی‌دراز  و پادگان ابوذر شهرستان سرپل‌ذهاب از نحوه آماده‌سازی این یادمان بازدید کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‎های دفاع مقدس استان کرمانشاه در این بازدید با بیان اینکه سبک زندگی شهدا باید تبیین شود، اظهار داشت: خون شهدا برای ما برکت‌آفرین است، امروز ما میراث‌دار شهدا هستیم و باید در انجام وصیت آن‌ها کوشا باشیم؛ کما اینکه حفظ نظام و انقلاب و پیروی از ولایت از وصیت‌های کلی شهداست.

وی ادامه داد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کردند، کار قشنگی است که نگذاریم یاد شهدا به فراموشی سپرده شود.

سردار خوشبخت گفت: عملیات بازی‌دراز بسیار مهم بود و ارتفاعات استراتژیک منطقه که بر محور‌های مهم سه شهرستان قصرشیرین، گیلان‌غرب و سرپل‌ذهاب تسلط داشت را از اشغال دشمن بعثی آزاد می‌کرد؛ همچنین پیروزی در این عملیات بر سایر جبهه‌ها نیز تاثیرگذار بود و باعث تقویت روحیه رزمندگان و پیروزی در سایر عملیات‌ها شد.  

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‎های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: شهرستان سرپل‌ذهاب هرساله در سالروز عملیات بازی‌دراز میزبان جمع کثیری از مردم کشور و رهروان شهدا و کاروان‌های راهیان نور از اقصی‌نقاط کشور است که امروز نحوه آماده‌سازی این یادمان برای برگزاری مراسم صعود امسال مورد بازدید قرار گرفت.  

وی تصریح کرد: صعود به ارتفاعات بازی‌دراز به‌عنوان مراسم افتتاحیه کاروان‌های راهیان نور سراسر کشور نیز در نظر گرفته شده و از این لحاظ هم دارای اهمیت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها