نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تأکید کرد؛

ارائه راهکار از سوی مسئولان در زمینه اشتغال‌زایی

آیت‌الله «علما» گفت: مسئولان و نمایندگان استان کرمانشاه برای رفع معضل بیکاری و مشکلات، مکلف به ارائه راهکار هستند.
کد خبر: ۵۸۰۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳ - 28March 2023

برای برون رفت از وضع موجود همه باید راهکار ارائه دهندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «شهریار حیدری» نماینده مردم شهرستان‌های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی امروز با آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله علما در این دیدار گفت: استان کرمانشاه با داشتن استعدادهای عظیم خدادادی اعم از منابع، اماکن فرهنگی و گردشگری، طبیعت کم‌نظیر و زیرساخت‌های منحصربه‌فرد، باید جایگاهی بهتر و شکوفاتر در زمینه‌های اقتصادی و رفع معضل بیکاری داشته باشد؛ اما هم‌اکنون اینگونه نیستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اضافه کرد: برای برون‌رفت از وضعیت موجود، همه مسئولان و نمایندگان استان مکلف هستند و باید راهکار ارائه دهند.

وی بیان کرد: همه مسئولان و دست‌اندرکاران موظف هستند که مردم را در جریان اقدامات خود قرار دهند؛ همچنین برای مدیریت‌ها افراد سالم و بی حاشیه و صحیح به کار گرفته شود؛ زیرا استفاده از افراد درستکار و پاکدست به نفع استان است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های استان درزمینه‌های مختلف، گفت: مجمع نمایندگان کرمانشاه برای رفع مشکلات استان کمک کنند.

حیدری، نماینده مردم شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار، گزارشی از برنامه‌های حوزه انتخابیه خود را ارائه کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار