امام جمعه کرمانشاه:

مسئولین برای مهار تورم و رشد تولید پای کار باشند

آیت‌الله «علما» گفت: در راستای تحقق شعار سال همه مسئولین باید پای کار باشندو از فرصت مسئولیتی که در اختیار دارند برای خدمت به مردم و کاهش مشکلات اقتصادی آنها استفاده کنند. 
کد خبر: ۵۸۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶ - 07April 2023

مسئولین برای مهار تورم و رشد تولید پای کار باشندبه گزارش  دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» امام جمعه شهرستان کرمانشاه در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان‌ سال «مهار تورم و رشد تولید» اظهار داشت: مقام معظم رهبری از چند سال پیش در نامگذاری شعار سال همواره روی مسئله اقتصاد تاکید داشته‌اند، چراکه هدف دشمن فشار اقتصادی به کشور است. 

آیت‌الله «علما» ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران طی بیش از چهار دهه از عمر بابرکت خود چالش ها و تهدیدات زیادی را پشت سر گذاشته و هر روز سرافرازتر و قوی‌تر از دیروز شده و اکنون هم می تواند مشکلات اقتصادی را به عنوان واقعیت کنونی جامعه، پشت سر بگذارد. 

امام جمعه شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه دشمن با فشارهای اقتصادی به دنبال دلزده کردن مردم از این نظام و انقلاب است، اعلام کرد: در این راستا با تحریم چ‌ها و توطئه‌ها، تلاش دارد تا به رشد ملی، اشتغالزایی و رفاه ملی ما لطمه وارد کند. 

وی با تاکید براینکه در راستای تحقق شعار سال همه مسئولین باید پای کار باشند، گفت: مسئولین از فرصت مسئولیتی که در اختیار دارند برای خدمت به مردم و کاهش مشکلات اقتصادی آنها استفاده کنند. 

آیت الله علما در ادامه به بخشی دیگر از بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص مسئله حجاب اشاره کرد و گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حجاب محدودیت شرعی و قانونی است و کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است، بنابراین دستگاه های متولی برای مقابله با کشف حجاب باید برنامه داشته باشند. 

وی با بیان اینکه کشف حجاب بانوان ایرانی و ترویج بی حجابی از توطئه های دشمنان است، افزود: ارزش های اسلامی را باید به منظور تحکیم بنیان خانواده‌ها حفظ کنیم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار