مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی:

امنیت و آسایش کنونی در کشور مرهون خون پاک شهداست

«شهسواری» گفت: امنیت و آسایش کنونی در کشور و نقطه به نقطه استان کردستان، مرهون خون پاک شهداست و باید راه پرافتخار این عزیزان، ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۵۸۱۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷ - 08April 2023

امنیت و آسایش کنونی در کشور مرهون خون پاک شهداستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «عبدالسلام کریمی» مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی امروز همراه با «علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان و «طیب ابراهیمی» رئیس بنیاد شهرستان سنندج با جمعی از خانواده‌ شهدا به نمایندگی از جامعه ایثارگری استان دیدار کردند.

ماموستا «عبدالسلام کریمی» مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در این دیدار ضمن تبریک سال نو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و ابراز خرسندی از اینکه در منزل خانواده این شهیدان حضور یافته است، اظهار داشت: ما همواره مدیون خون شهیدان هستیم و امنیت و آسایش کنونی در کشور و نقطه به نقطه استان کردستان، مرهون خون پاک شهداست و باید راه پرافتخار این عزیزان، ادامه داشته باشد.

وی افزود: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران این خطه از ایران اسلامی با تقدیم عزیزانشان در راه دفاع از مرز و بوم اسلامی و با ایستادگی و صبر، رسالت خود را به نحو احسن انجام داده و همواره مایه افتخار و پشتیبان خوبی برای نظام هستند.

«علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان نیز در این دیدار با تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان بر تکریم جامعه ایثارگری تاکید کرد و اظهار داشت: شهدا سرمایه اصلی نظام اسلامی و عامل اقتدار، امنیت و آسایش امروز کشور هستند که با جانفشانی ایران اسلامی را سربلند و عزتمند کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان دیدار با خانواده معظم شهدا را افتخاری برای مسئولان اعلام کرد و یادآور شد: حضور مسئولان در منزل شهدا و کسب فیض از حضور پدران و مادران این عزیزان باعث می‌شود که خدمات آنان به مردم از برکت بیشتری برخوردار شود و در این مسیر از دعای خیر آنان بهره‌مند گردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها