مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی:

دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ها در jرویج فرهنگ حجاب و عفاف نقش دارند

ماموستا «کریمی» بر ضرورت توجه به حجاب بعنوان خط مقدم فرهنگی تاکید کرد و گفت: حجاب یادگار و میراثی ارزشمند از مادران و زنان این مرز و بوم است که در طول تاریخ ایران اسلامی دارای اهمیت و جایگاه والایی بوده و هست.
کد خبر: ۶۰۰۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶ - 04July 2023

حجاب خط مقدم فرهنگی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، ماموستا «عبدالسلام کریمی» مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در نشست با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار داشت: استان کردستان با وجود ظرفیت‌های منحصربه فرد طبیعی و تاریخی، دارای میراثی ناملموس بر پایه هویت فرهنگی است و نیاز است با استفاده از ظرفیت‌های استان برای توسعه فرهنگی گام برداشت.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی بر ضرورت توجه به حجاب بعنوان خط مقدم فرهنگی تاکید کرد و افزود: حجاب یادگار و میراثی ارزشمند از مادران و زنان این مرز و بوم است که در طول تاریخ ایران اسلامی دارای اهمیت و جایگاه والایی بوده و هست.

ماموستا کریمی یادآور شد: دستگاه‌های متولی فرهنگی و رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی می‌توانند در حوزه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف نقش مهم و تأثیرگذاری را داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: فعال کردن ظرفیت‌های بی‌بدیل استان و بهره‌برداری اقتصادی از آن نیازمند جذب سرمایه‌گذار است بنابراین باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری کردستان بهره ببریم.

مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی اضافه کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و تقویت زیرساخت‌ها می‌تواند چشم‌انداز نوینی را در توسعه گردشگری و رونق اقتصادی استان به ارمغان آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار