وصیت‌نامه شهید غلامعلی شیروانی:

نگهبان حجاب باشید که مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است

در فرازی از وصیت نامه شهید «غلامعلی شیروانی» آمده است: یک پیام به ملت سلحشور ایران دارم به حرف منافقین گوش ندهند و تحت تاثیر این بلندگو‌های استعمار شده قرار نگیرند و هرچه رهبر و دیگر عالمان ربانی گفته‌اند گوش دهند، چون در غیر این صورت نه نامی از اسلام باقی میماند نه یک لحظه به شما اجازه حرف زدن خواهند داد.
کد خبر: ۵۸۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۳ - 11April 2023

نگهبان حجاب باشید که مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، هشت سال دفاع مقدس یک دانشگاه بزرگ انسان‌سازی بود و هر فردی که وارد این دانشگاه میشد دانش آموخته مکتب اهل بیت علیهم السلام بود.

دفاع مقدس دانشگاهی تمام ناشدنی است که همیشه اساتید آن در حال تدریس دروس عشق، ایمان، ایثار، وفاداری، شجاعت، بصیرت و معنویت هستند.

اما علاقه مندانی که قصد دانش آموختگی از این دانشگاه را دارند باید خودخواسته در کلاس درس این اساتید عشق و ایثار شرکت کنند و از روی دست آنان مشق بنویسند تا با این مشق شهدا به عافبت بخیری نزدیک شوند.

یکی از آن اساتید دانشگاه عشق و بصیرت شهید «غلامعلی شیروانی بروجنی» است تنها بخشی از وصیت‌نامه این شهید درس‌ها دارد و می‌توان از آن درس‌ها ساعت‌ها آموخت که در ادامه بخشی از آن را می‌خوانیم:

به برادران و خواهرانم وصیت می‌کنم که تابع و پیرو خط ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد، چون ولایت فقیه ادامه دهنده خط ولایت محمد رسول الله (ص) است.

خواهرم! حجابت را نگهبان باش که مشتی است محکم بر دهان یاوه گویان و توطئه گران داخلی و خارجی و زینب وار پاسدار خون شهیدان باش.

در پایان یک پیام به ملت سلحشور ایران دارم به حرف منافقین گوش ندهند و تحت تاثیر این بلندگو‌های استعمار شده قرار نگیرند و هرچه رهبر و دیگر عالمان ربانی گفته‌اند گوش دهند، چون در غیر این صورت نه نامی از اسلام باقی می‌ماند نه یک لحظه به شما اجازه حرف زدن خواهند داد.

«غلامعلی شیروانی بروجنی» چهاردهم مرداد ۱۳۴۲ در بروجن چشم به جهان گشود و در دوم بهمن سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی کردستان به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار