معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد به دفاع‌پرس خبر داد؛

فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های مبارک قدر

آسوده از فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های مبارک قدر خبر داد.
کد خبر: ۵۸۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۲ - 11April 2023

فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های مبارک قدرحبیب‌الله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، اظهار داشت: همزمان با برپایی مراسم‌ شب‌های قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع)، ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در طرح اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایگاه‌های سراسر کشور ادامه دارد.

آسوده ادامه داد: هر نفر ایرانی می‌تواند به عنوان حامی ایتام در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد ثبت نام کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: حداقل پرداختی برای حمایت از کودکان یتیم ۱۰ هزار تومان است؛ البته این امکان وجود دارد که حامیان رقم مذکور به میزان دلخواه و براساس وسع و توانایی خود افزایش دهند.

وی با ارائه یک آمار، عنوان کرد: در حال حاضر ۴۲۵ هزار فرزند و یتیم و محسنین تحت پوشش طرح اکرام هستند، که توسط یک میلیون و ۲۰۰ هزار حامی تحت حمایت مادی و معنوی قرار گرفته‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با تشریح شیوه‌های حمایت از فرزندان معنوی، گفت: حامیان معنوی می‌توانند با مراجعه به سایت  ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را تحت پوشش بگیرند و از طریق یک کارت مجازی، مبالغ مدنظر خود را به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی واریز کنند.

آسوده خاطرنشان کرد: البته متقاضیان شرکت در طرح اکرام ایتام می‌توانند با ارسال عدد ۱ به شماره پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ برای مشارکت در این طرح اقدام کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها