در جریان حمله اسرائیل به اردوگاه جنین؛

گردان‌های القدس نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند

گردان‌های القدس از تبادل آتش با نظامیان صهیونیست که صبح امروز (سه‌شنبه) به اردوگاه جنین در کرانه باختری حمله کرده بودند خبر دادند.
کد خبر: ۵۸۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶ - 11April 2023

گردان‌های القدس نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، گردان‌های القدس اعلام کردند که نیرو‌های مقاومت موفق شدند دربرابر اشغالگران صهیونیست که از صبح امروز به اردوگاه جنین یورش برده بودند بایستند.

نیرو‌های وابسته به گردان‌های القدس با شلیک گسترده به سمت نظامیان صهیونیست و پرتاب نارنجک، مانع پیشروی اشغالگران در اردوگاه جنین شدند.

تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست از صبح امروز به اردوگاه جنین متعلق به آوارگان فلسطینی در کرانه باختری حمله کرده و اقدام به بازداشت تعدادی از جوانان فلسطینی کردند.

این نظامیان صهیونیست به منزل «ماهر ترکمان» که به گفته آن‌ها متهم به اجرای عملیات ضدصهیونیستی در منطقه الاغوار است یورش بردند.

شب گذشته نیز گروه مقاومتی «عرین الاسود» اعلام کرد که نیرو‌های این گروه موفق شدند نظامیان ارتش رژیم‌صهیونیستی را در منطقه اردوگاه العین در کمین خود گرفتار کنند.

حمله نیرو‌های مقاومت فلسطین علیه نظامیان ارتش رژیم‌صهیونیستی باعث شد تعدادی از این نظامیان مجروح شوند.

در جریان این عملیات، نیرو‌های مقاومت فلسطین با شلیک گسترده به سمت نظامیان صهیونیست و پرتاب نارنجک، آن‌ها را غافلگیر کردند.

در این عملیات، به تعدادی از تجهیزات نظامیان صهیونیست نیز خسارت وارد آمد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها