رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد؛

کمک مؤمنانه ماموران پلیس چادگان به افراد نیازمند

سرهنگ «الوندی» گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان چادگان همزمان با ایام شهادت مولی الموحدین امیرالمؤمنین (ع) در اقدامی خداپسندانه ۲۰۰ دست پوشاک، ۱۰۰ پُرس غذای گرم و ۵۰ بسته حمایتی را دربین نیازمندان شهرستان توزیع کردند.
کد خبر: ۵۸۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰ - 13April 2023

مک مؤمنانه ماموران پلیس چادگان به افراد نیازمندسرهنگ «رضا الوندی»، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان بیان داشت: کمک و دستگیری از ایتام و نیازمندان از موضوعاتی است که در آموزه‌های دینی مکرر به آن تاکید شده و یکی از سفارش‌های موکد امیرالمؤمنین علی (ع) در لحظات آخر عمرشریفشان نیز یاری رساندن به ایتام، فقرا و نیازمندان بود.

وی با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی بسیار مغتنم برای رسیدگی به محرومان و مستضعفان جامعه است افزود: نیرو‌های انتظامی با تاسی به مولا و مقتدای خود همواره در این گونه اقدامات خداپسندانه پیشتاز بوده و کمک‌های مؤمنانه و مخلصانه خود را به افراد نیازمند تقدیم کردند.

الوندی تصریح کرد: در همین رابطه ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان چادگان همزمان با ایام شهادت مولی الموحدین امیرالمؤمنین (ع) در اقدامی خداپسندانه ۲۰۰ دست پوشاک، ۱۰۰ پُرس غذای گرم و ۵۰ بسته حمایتی و معیشتی را در بین خانواده‌های بی‌سرپرست و مستمند در روستا‌های تایعه شهرستان توزیع کردند که این اقدام موجب خشنودی مردم و تحسین معتمدین روستا‌ها و بخشداری‌های مربوطه شد و طی تماس با سامانه ۱۹۷ بازرسی پلیس استان از این اقدام ماموران فراجا تقدیر و تشکر کردند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان  با قدردانی از این اقدام خداپسندانه ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان چادگان گفت: ماموران پلیس همیشه نشان دادند از مردم، با مردم و برای مردم هستند و همیشه خود را خدمتگزار آنان می‌دانند و مردم قدرشناس میهن اسلامی هم به وجود این عزیزان افتخار می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار