معاون هماهنگ‌کننده انتظامی خراسان رضوی:

سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی مردم با فراجاست

سردار «عباسی» گفت: سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی مردم با فراجاست و مردم استان می‌توانند در کنار پلیس، امنیت پایدار را بیش از گذشته ارتقا داده و برای حفظ آن نقش‌آفرینی کنند.
کد خبر: ۵۹۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸ - 20June 2023

سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی مردم با فراجاستبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «کریم عباسی» معاون هماهنگ‌کننده انتظامی استان خراسان رضوی با حضور در مرکز نظارت همگانی ۱۹۷ به مشکلات شهروندان مشهدی در حوزه انتظامی و امنيتی رسیدگی کرد.

سردار عباسی اظهار داشت: سامانه ۱۹۷ پل ارتباطی مردم با فراجاست و مردم استان می‌توانند در کنار پلیس، امنیت پایدار را بیش از گذشته ارتقا داده و برای حفظ آن نقش‌آفرینی کنند.

وی افزود: برای ایجاد ارتباطی قوی بین مردم و فراجا مرکز نظارت همگانی پلیس خراسان رضوی در کنار مردم قرار گرفته و هم استانی‌ها از سراسر استان می‌توانند طی برقراری ارتباط با این مرکز همکاری‌های قابل قبولی با پلیس داشته باشند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به این که فرماندهان فراجا در همه سطوح هر ۲ هفته يک بار در اين دفاتر حاضر و پاسخگوی مشكلات و سوالات حوزه انتظامی و امنيتی مردم هستند، گفت: دفاتر نظارت همگانی با تلفن ۱۹۷ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی و دريافت انتقاد، پيشنهاد، شكايت و تقدير از عملكرد پليس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار