جشن تکلیف دانش‌آموزان مدرسه شهید موفق‌نیا شهرری در غرفه «دهه هشتادی‌ها» برگزار شد

غرفه «دهه هشتادی‌ها» بخش ویژه نوجوان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم میزبان جشن تکلیف دانش‌آموزان مدرسه شهید موفق‌نیا شهرری شد.
کد خبر: ۵۸۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴ - 13April 2023

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، جشن تکلیف دانش‌آموزان مدرسه شهید جواد موفق‌نیا شهرری در غرفه «دهه هشتادی‌ها» سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اجرای حجت‌الاسلام سلطانی برگزار شد.

غرفه «دهه هشتادی‌ها» امسال با مدیریت مهدی جعفری‌جوزانی با غرفه‌های متنوع و جذابِ باشگاه قرآنی، بازی‌سرا، موکب، اتاق‌فرار، واقعیت‌مجازی، سینمای‌نوجوان، نشست پرسش و پاسخ و باشگاه خبرنگاران نوجوان قرآنی اتفاقات ویژه و نوآورانه‌ای را برای بازدید کنندگان رقم زده است.


در این جشن که با برگزاری بخش‌های مختلف و مسابقه همراه بود مباحث مهمی همچون خداشناسی، اصول دین، امامت و لزوم تعقل و فکر برای دانش‌آموزان در قالب بازی و سرگرمی مطرح شد که مورد استقبال نوجوانان حاضر قرار گرفت.

گفتنی است؛ بخش نوجوان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با عنوان «دهه‌هشتادی‌ها» هر روز از ۱۲ تا ۲۶ فروردین و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در محل مصلی امام خمینی (ره) با شعار «می‌خوانمت» میزبان عموم علاقه‌مندان خواهد بود.
انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار