نوری المالکی در دیدار با النخاله؛

مقاومت تنها گزینه خلاص شدن از چنگال رژیم صهیونیستی است

دبیرکل حزب الدعوه عراق و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر ضرورت تداوم مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی به عنوان تنها گزینه تاکید کردند.
کد خبر: ۵۸۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲ - 16April 2023

مقاومت تنها گزینه خلاص شدن از چنگال رژیم صهیونیستی استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، «نوری المالکی» دبیرکل حزب الدعوه عراق در جریان دیدار با زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بغداد از مقاومت نیرو‌های فلسطینی در برابر دشمن صهیونیستی قدردانی کرد.

المالکی در این دیدار تاکید کرد: مقاومت در برابر اشغالگران یک حق طبیعی برای ملت‌ها به‌ویژه ملت فلسطین به‌شمار می‌رود.

وی گفت: هیچ گزینه‌ای جز مقاومت برای رهایی یافتن از غده سرطانی اسرائیل، وجود ندارد.

زیاد النخاله نیز در این دیدار تاکید کرد که جنایات رژیم‌صهیونیستی علیه ملت فلسطین، مسجدالاقصی و قدس شریف همچنان ادامه دارد.

وی از مواضع تاریخی عراق در دفاع از حقوق ملت فلسطین قدردانی کرد.

پیش از این نیز زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی درباره سفر خود به عراق گفته بود: اهمیت سفر به بغداد از آنجا ناشی می‌شود که در واکنش به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی انجام شده است.

النخاله تاکید کرده بود: این سفر پیام واضحی به همراه دارد که محتوای آن این است که عراق حامی ملت و مقاومت فلسطین است. ما از انجام این سفر و اینکه طی آن دیدار‌هایی با رئیس‌جمهور، نخست‌وزیر و دیگر وزرا و مسئولان عراقی خواهیم داشت، خرسندیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با تاکید بر اینکه مقاومت در شرایط کنونی در اوج آمادگی قرار دارد، افزود: این سفر تأثیر بسزایی بر منطقه داشته و این پیام قوی را برای اسرائیل دارد که موضع عراق در حمایت از ملت فلسطین است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار