سخنگوی جنبش حماس:

مقاومت در تمام جبهه‌ها برای حمایت از فلسطین حضور دارد

سخنگوی جنبش حماس گفت: حضور پرشور نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی نقشه‌های رژیم‌صهیونیستی علیه این مکان مقدس را خنثی کرده است.
کد خبر: ۵۸۳۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷ - 16April 2023

مقاومت در تمام جبهه‌ها برای حمایت از فلسطین حضور داردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از العهد، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس اظهار داشت: حضور صد‌ها هزار نفری نمازگزاران فلسطینی برای ادای نماز جمعه در مسجدالاقصی بیانگر آن است که ملت فلسطین با قدرت در صحنه حاضر است و به اشغالگران صهیونیست اجازه نخواهد داد کنترل اوضاع در این مکان مقدس را به دست بگیرند.

القانوع افزود: ما به اشغالگران اجازه نخواهیم داد هویت مسجدالاقصی را نابود کنند. ملت فلسطین در تمام میادین از مسجدالاقصی دفاع می‌کنند.

سخنگوی جنبش حماس ادامه داد: نقشه‌های رژیم‌صهیونیستی برای اجرای طرح تقسیم‌بندی زمانی و مکانی مسجدالاقصی به صورت پی‌درپی شکست خورده و این دستاورد مرهون حضور فلسطینی‌ها در صحنه است.

وی خاطرنشان کرد: نیرو‌های مقاومت فلسطین در تمامی میادین و جبهه‌ها از ملت فلسطین در قدس و کرانه باختری و مکان‌های دیگر دربرابر نقشه‌های رژیم‌صهیونیستی و با هدف محافظت از هویت مسجدالاقصی حمایت خواهد کرد.

چندی قبل نیز سخنگوی جنبش حماس اعلام کرده بود که تهدیدات رژیم‌صهیونیستی تنها باعث تقویت حس مقاومت در میان ملت فلسطین و اراده آن‌ها برای دفاع از خاک خود و مقدساتشان می‌شود.

القانوع ادامه داد: تمام تلاش‌ها برای ازبین بردن ملت فلسطین و مقاومت آن، شکست خورده است.

سخنگوی جنبش حماس اضافه کرد: نتانیاهو با بحران داخلی در اسرائیل دست‌وپنجه نرم می‌کند و تهدیدات اخیر وی تلاشی برای خروج از بحران‌های داخلی و منحرف کردن افکار عمومی از اتفاقاتی بوده که در داخل اسرائیل درجریان است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار