دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) برگزار می‌کند؛

دهمین کنگره بین‌المللی پژوهشی و فناوری دانشجویان علوم پزشکی

بیست و چهارمین کنگره ملی و دهمین کنگره بین‌المللی سالیانه پژوهشی و فناوری دانشجویان علوم پزشکی به همت دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) ۲۷ تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۸۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲ - 17April 2023

دهمین کنگره بین المللی پژوهشی و فناوری دانشجویان علوم پزشکیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، برگزاری تله‌ مدیسین و فناوری‌ اطلاعات هوش مصنوعی، بیگ دیتا و آینده‌ پژوهی سلامت پزشکی شخصی‌ سازی‌شده، ژنتیک‌انسانی و رویکرد‌های نوین درمانی طراحی و ساخت واکسن و دارو‌های جدید (نوآوری دارویی) را می‌توان به عنوان محورهای‌ ویژه بیست و چهارمین کنگره ملی و دهمین کنگره بین‌المللی سالیانه پژوهشی و فناوری دانشجویان علوم پزشکی نام برد.

براساس این گزارش، پرستاری و مامایی، زخم و سوختگی، پژوهش در علوم بالینی، طب‌سنتی و طب ایرانی، مطالعات سلامت دهان و دندان، اخلاق‌پزشکی، سلامت‌معنوی، طب‌مسافرتی و توریسم‌سلامت، توانبخشی، بازتوانی و طب سالمندان، علوم‌پایه پزشکی و مطالعات حیوانی، کارآفرینی و نوآوری در حوزه سلامت، بیماری کووید-۱۹، آسیب‌ها و چالش‌های احتمالی، سلول‌های بنیادی، فناوری‌های همگرا، بیو و نانوتکنولوژی (NBICs) پژوهش در نظام سلامت، اقتصاد سلامت و آموزش پزشکی، روش‌های نوین پیشگیری، تشخیصی و درمانی (حوزه فناوری و مهندسی پزشکی) و... از محورهای‌ این کنگره بین المللی خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت مقالات خود را به دبیرخانه بیست و چهارمین کنگره ملی و دهمین کنگره بین المللی سالیانه دانشجویان علوم پزشکی ارسال کنند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار