امام جمعه قصرشیرین:

سردار شهید حجازی مجاهدی واقعی در مسیر اسلام و انقلاب بود

حجت الاسلام «صادق صالحی» گفت: سردار شهید حجازی انسانی مومن، متعهد، با ایمان، مخلص و مجاهدی واقعی در مسیر انقلاب و اسلام بود که در طول عمر با برکت خود خدمات شایانی به این نظام الهی و آرمان‌های والای آن ارائه کرد.
کد خبر: ۵۸۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶ - 20April 2023

سردار شهید حجازی مجاهدی واقعی در مسیر اسلام و انقلاب بودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «صادق صالحی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین امروز در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار شهید حجازی در محل حسینیه شهید دکامی زاده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین با حضور جمعی از مسوولان و بسیجیان این شهرستان، اظهار داشت: سردار شهید حجازی عمری سراپا مجاهدت داشت و از قبل انقلاب خود و خانواده اش در خدمت انقلاب بودند و در اوایل جنگ تحمیلی برادر این شهید والامقاوم به مقام شامخ شهادت نائل آمد.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: سردار شهید حجازی انسانی مومن، متعهد، با ایمان، مخلص و مجاهدی واقعی در مسیر انقلاب و اسلام بود که در طول عمر با برکت خود خدمات شایانی به این نظام الهی و آرمان‌های والای آن ارائه کرد.

وی اضافه کرد: شهید دارای فکری خلاق و پویا و دلی پر از ایمان بود که هیچ گاه در مسیر و خط فکری ایشان تغییری ایجاد نشد و از ایشان آثار ماندگاری برای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم همچون سازمان بسیج مستضعفان و بیمارستان شهید صدوقی اصفهان که اکنون محل مداوای جانبازان گرامی است به یادگار مانده است.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین در ادامه گفت: سردار شهید حجازی الگوی موفقی برای تمام نیروهای مخلص سپاه پاسداران و دیگر نیروهای نظامی ما است که باید از سخت کوشی و مجاهدت و ساده زیستی و ولایتمداری ایشان درس بگیریم.

حجت الاسلام صلحی ادامه داد: ما باید از روحیه قرآنی شهدا درس بگیریم چون شهدا در پرتو انوار الهی و با تربیت اسلامی مسیر سعادت را طی کردند که اگر امروز ما نیز در مسیر شهدا حرکت کنیم به طور یقین هم در زندگی دنیوی و هم اخروی به موفقیت و سعادت و عاقبت بخیری دست خواهیم یافت.

وی همچنین بر شکرگذاری نعمت برای افزایش نعمت ها تاکید کرد و گفت: اگر ما قدردان نعمت ها و حیات خود باشیم و آن را در مسیر درست استفاده کنیم به طور یقین در پرتو عنایات الهی قرار خواهیم گرفت.

سردار حجازی عمر خود را در راه جهاد و اسلام صرف نمود

سرهنگ پاسدار «معارف الفتی» فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قصرشیرین نیز با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حجازی و با اشاره به مسوولیت ها و مجاهدت های این شهید والامقام گفت: این سردار شهید عمر خود را در راه جهاد و اسلام صرف نمود.

سرهنگ الفتی با اشاره به ایمان، تعهد راستین و عمل سردار شهید حجازی، افزود: امید است همه ما با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و با الگوپذیری از شهدایی همچون سردار شهید حجازی بتوانیم دین خود را به شهدا ادا کنیم و مورد عنایت شهدا قرار گیریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار