با گنجایش 5000 نفر برپا می شود

موکب‌های علی‌بن‌موسی الرضا(ع) و صاحب الزمان(عج) در مسیر زائران اربعین

مسئول هماهنگی موکب ها در عراق گفت: به منظور خدمت رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی در مسیر نجف - کربلا یک موکب به نام حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و دو موکب به نام حضرت صاحب الزمان(عج) راه اندازی شده است.
کد خبر: ۵۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ - 17November 2015

موکب‌های علی‌بن‌موسی الرضا(ع) و صاحب الزمان(عج) در مسیر زائران اربعین

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، "محسن پیرهادی"  رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران در خصوص موکب های ویژه اربعین گفت: این موکب ها هم پذیرایی و هم اسکان زائران اربعین را در دستور کار دارند. پذیرایی هر سه وعده غذایی و امکانات استحمام و استراحت هر کدام با گنجایش پنج هزار نفر از ویژگی های این موکب هاست. موکب ها به صورت سوله های هزار متری می باشد.

پیرهادی درباره برنامه های فرهنگی و عزاداری در این موکب ها بیان داشت: در این سه موکب هیأت های عزاداری و برنامه های فرهنگی برگزار می شود و مداحان عزیز آقایان سلحشور، حسینی و نجفی به ذکر مصیبت خواهند پرداخت و همچنین حجج اسلام پناهیان و آقاتهرانی نیز سخنرانی خواهند کرد.
 
مسئول هماهنگ موکب ها افزود: خیرین مختلفی از شهرهای ایران برای پذیرایی زائران اربعین کمک کرده اند. از تبریز آقای رضاپور 15 هزار غذا را آماده کرده و به صورت نذری در اختیار این سه موکب قرار می دهند. از یکی از شهرهای خراسان به نام جغتای 40 هزار پرس غذا تدارک دیده اند تا بتوانیم به صورت غذای گرم در خدمت زائران گرامی باشیم.
 
پیرهادی گفت: این سه موکب در تیرهای شماره 657 و 728 و 828 از ابتدای آذرماه تا دو روز پس از اربعین آماده پذیرایی از زائران می باشد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها