رئیس جمعیت هلال‌احمر خطاب به اعضای هلال‌احمر:

اعضای هلال احمر مایه فخر ایران در هر نقطه از جهان هستند

کولیوند خطاب به اعضای هلال‌احمر در پی کسب مدال فداکاری کشور ترکیه گفت: وجودتان مایه فخر ایران در هر نقطه از جهان است.
کد خبر: ۵۸۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹ - 26April 2023

اعضای هلال احمر مایه فخر ایران در هر نقطه از جهان هستندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «پیر حسین کولیوند» رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی‌ با اشاره به حضور مؤثر و مقتدرانه این جمعیت در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان کشور همسایه و کسب مدال فداکاری از دستان رئیس جمهوری ترکیه، نوشت: این مدال را با افتخار به همه امدادگران، داوطلبان و کارکنان هلال‌احمر تقدیم می‌کنم که وجودشان مایه فخر ایران در هر نقطه از جهان است.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در روزی تاریخی، که به عنوان عضوی از جمعیت بزرگ هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مفتخر به دریافت نشان فداکاری از رئیس جمهور محترم کشور دوست و همسایه، ترکیه، جناب آقای اردوغان گردیدم، پروردگار متعال را شاکرم که نام جمعیت هلال احمر بار دیگر بر اعلاترین مراتب قرار گرفته است.

در کنار ارزش معنایی این نشان ارزشمند، بزرگترین پاداش برای جمعیت هلال احمر در وهله نخست خشنودی خداوند متعال و پس از آن جلب رضایت مردمانی است که در سوانح داخل و خارج ایران به آنان امداد می‌رسانیم.

حضور مقتدرانه جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در زلزله ترکیه بهانه‌ای برای اعطای این نشان فداکاری بود، و یقیناً متعلق به غیور مردان و زنان این جمعیت پر افتخار است که بی‌ادعا در مناطق زلزله‌زده ترکیه و در حضور جمعیت‌های هلال احمر و صلیب سرخ چندین کشور دیگر حماسه آفریدند.

با کمال افتخار این نشان نفیس را به تمامی امدادگران، نجاتگران، کارکنان و داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران تقدیم می‌کنم که وجودشان مایه فخر ایران در هر نقطه از جهان است و از خداوند برای یکایک این عزیزان سلامت و توفیق روزافزون مسئلت دارم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار