اسماعیلی:

از تمام مجموعه‌های تولید کاغذ حمایت جدی می‌کنیم/ پیگیر گلایه‌های مردم شوش هستم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خودکفایی در تولید کاغذ را سیاست راهبردی دولت دانست و گفت: دولت از تمام مجموعه‌های مربوط به تولید کاغذ حمایت جدی می‌کند.
کد خبر: ۵۸۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴ - 27April 2023

از تمام مجموعه‌های تولید کاغذ حمایت جدی می‌کنیم/ پیگیر گلایه‌های مردم شوش هستمبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، محمدمهدی اسماعیلی امروز بعد از بازدید از شرکت کاغذ پارس شوش با بیان اینکه خودکفایی در تولید کاغذ، سیاست راهبردی دولت است در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت کاغذ پارس شوش از قدیمی‌ترین مجموعه‌های تولید کاغذ در کشور است و با توجه به اقدامات انجام شده در شوش و دیگر شهر‌ها امیدواریم به خودکفایی در تولید کاغذ دست یابیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به اینکه مدیریت شرکت کاغذ پارس قول داده حجم تولید خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد، عنوان کرد: امیدواریم در سال ۱۴۰۲ شعار محوری دولت مبنی بر رشد تولید را محقق کرده و همه نیاز کشور به کاغذ را از کارخانجات داخل تامین کنیم.

وی افزود: با همین مجموعه‌های تولید کاغذ می‌توانیم خودکفا شویم ضمن اینکه از همه مجموعه‌هایی که بتوانند با فناوری‌های نوین در این عرصه وارد شوند به صورت جدی حمایت خواهیم کرد.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اتفاقات مهمی در یک سال و نیم عمر دولت در سطح کشور رخ داده است، گفت: در حوزه عوارض آلایندگی و مسؤولیت‌های اجتماعی نیز اقدامات خوبی در استان خوزستان انجام شده است.

وی افزود: مردم شوش نیز به صورت مستقیم مسائل و گلایه‌های خود را با بنده در میان گذاشتند که آن‌ها را نیز پیگیری خواهم کرد.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها