امام جمعه اسلام آباد غرب: از نمایندگان انتظار می‌رود آزادی عمل را به مدیران بدهند

حجت‌الاسلام «زمانی موسوی» گفت: نمایندگان باید در این خصوص و درباره بحث‌های مربوط به دخالت نمایندگان در انتصابات پاسخگو باشند و از نمایندگان انتظار می‌رود آزادی عمل را به مدیران بدهند به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنند.
کد خبر: ۵۸۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ - 28April 2023

از نمایندگان انتظار می‌رود آزادی عمل را به مدیران بدهندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید روح الله زمانی موسوی» امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع شهرستان برگزار شد اظهار داشت: رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر به سران قوا تذکری مبنی بر همدلی و هم افزایی برای حل مشکلات کلان دادند که این تذکر تاسفی را هم به همراه دارد و از سران قوا انتظار بیشتری می‌رود و توقع از سران فعلی سه قوه بیشتر از سران قبلی است و نباید کار به جایی برسد که رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر این تذکر را بدهند.

حجت‌الاسلام زمانی موسوی افزود: ریاست قوه قضائیه تذکری راجع به بانک‌ها دادند جالب است که مشکل را همگی به درستی تشخیص می‌دهند اما مشخص نیست پیگیری این موضوع بر عهده کیست و به غیر از سخنرانی ما از مسئولین چیز بیشتری درباره بانک‌ها ندیدیم و این در حالی است که بسیاری از ساحت‌ها وابسته به بانک‌ها است.

امام جمعه اسلام آبادغرب با تبریک روز کارگر تصریح کرد: مبارک شدن روز کارگر به فعال کردن واحدهای تولیدی و اشتغال دوباره کارگران است رئیس‌جمهور در سفر خود به خوزستان ۱۶۰ واحد تولیدی را فعال کردند و امیدواریم این موضوع در استان کرمانشاه و شهرستان اسلام آبادغرب هم اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: ۱۹۰ کارگاه تولیدی غیرفعال در اسلام آبادغرب وجود دارد که استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها واجب است و باید برای بازگشت آن‌ها به چرخه تولید تلاش کرد همچنین سه هزار کارگر در اسلام آبادغرب منتظر تخصیص سهم بیمه کارگری هستند که این موضوع هم باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد و حق الزحمه و بیمه کارگران در بعضی از مکان‌ها درست پرداخت نمی‌شود و حرمت و کرامت کارگر هم در بعضی از موارد حفط نمی‌شود و با رسیدگی به این موضوعات می‌توان روز کارگر را به طور درست تبریک گفت.

 نمایندگان پاسخگوی سوالات مردم باشند

زمانی موسوی با اشاره به بحث شفافیت آرای نمایندگان گفت: از هشت نماینده استان کرمانشاه تنها سه نماینده به طرح داوطلبانه شفافیت آرا پیوستند که این موضوع جای تأسف دارد و نمایندگان باید به سوالات مردمی که آن‌ها را به مجلس فرستادند پاسخگو باشند.

وی گفت: در جلسه استاندار کرمانشاه با نمایندگان استان هم تنها سه نماینده در جلسه شرکت کرده بودند و این گونه نمی‌شود با دولت تعامل داشت و برای حل مشکلات مردم تلاش کرد نمایندگان باید در این خصوص و درباره بحث‌های مربوط به دخالت نمایندگان در انتصابات پاسخگو باشند و از نمایندگان انتظار می‌رود آزادی عمل را به مدیران بدهند به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار