در دوره بصیرت معاونین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مطرح شد؛

سردار کارگر: «ایجاد تفرقه» و «القای ناکارآمدی نظام» دو هدف مهم دشمن/ تجلی جهاد امروز مسئولان در خدمت به مردم است/ امام راحل در دفاع مقدس، تهدید را به فرصت تبدیل کرد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: امروز تقوا و جهاد فی سبیل‌الله مسئولان و دست‌اندرکاران و خدمتگزاران در تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، شهدا و عمل به فرامین فرمانده معظم کل قوا و حل مشکلات مردم به خصوص مشکلات اقتصادی عینیت پیدا می‌کند.
کد خبر: ۵۸۵۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲ - 29April 2023

سردار کارگر: «ایجاد تفرقه» و «القای ناکارآمدی نظام» دو هدف مهم دشمن/ تجلی جهاد امروز مسئولان در خدمت به مردم است/ امام راحل در دفاع مقدس، تهدید را به فرصت تبدیل کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، هفتمین دوره بصیرت معاونین، رؤسای سازمان‌ها و مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز (شنبه) در مشهد برگزار شد.

سردار کارگر در این مراسم با اشاره به اهمیت برگزاری دوره‌های بصیرت در مشهد مقدس، اظهار داشت: در این سفر معنوی برای اجرای هرچه شایسته مأموریت‌های محوله، از حضرت امام رضا علیه‌السلام مدد بخواهیم و از آن حضرت درخواست کنیم توفیق خدمت و تلاش شبانه روزی به ما مرحمت کنند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ادامه با تأکید بر ضرورت دیدار با خانواده شهدا، و با بیان اینکه، دیدار با خانواده‌های شهدا را از روی عشق دنبال کنید و پای صحبت آن‌ها بنشینید، گفت: این خانواده‌ها با عمل به تکالیف دینی نسلی را پرورش دادند که انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را خلق کردند؛ بر همین اساس سبک زندگی و سیره تربیتی شهدا که حلقه مفقوده امروز جامعه است باید احصا شود و این مهم جزو وظایف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌شمار می‌رود.

سردار کارگر در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین قداست دفاع مقدس پرداخت و افزود: جنگ فوق‌العاده سخت و نکوهش شده است، در اسلام و قرآن هیچ کجا توصیه به جنگ نشده است اما دفاع، مقدس و ارزشمند است و لذا جنگ‌های دوران پیامبر اکرم (ص) همه تدافعی و در جهت دفاع از ارزش‌های اسلام بود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس را قابل احترام نزد آحاد جامعه دانست، و با بیان اینکه، امام خمینی (ره) با مدیریت مدبرانه و هنری که داشتند در دوران دفاع مقدس، تهدید را به یک فرصت طلایی تبدیل کردند، گفت: در همین راستا سردار شهید حاج حسین همدانی بهره‌گیری از تجربه دفاع مقدس را عامل موفقیت جبهه مقاومت می‌دانست.

وی با تاکید بر اینکه «ما متحدیم» شعار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سال جاری در اجرای مأموریت‌هاست، ادامه داد: دشمن، «ایجاد تفرقه» و «القای ناکارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی» را به عنوان دو هدف مهم دنبال می‌کند و برهمین اساس باید نسبت به اتحاد بیش از پیش مردم با مسئولان و مسئولان با مسئولان اهتمام بیشتری صورت پذیرد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: امروز تقوا و جهاد فی سبیل‌الله مسئولین و دست‌اندرکاران و خدمتگزاران در تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، شهدا و عمل به فرامین فرمانده معظم کل قوا و حل مشکلات مردم به خصوص مشکلات اقتصادی عینیت پیدا می‌کند.

وی یادآور شد: امروز فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس، الگوی مناسب و در دسترس مسئولان برای حل مشکلات کشور است.

سردار کارگر ملاک حرکت مردم و مسئولان را «امام جامعه» دانست و با بیان اینکه، فرمانده معظم کل قوا در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت فرمودند «همان جوری که خودتان در حادثه بودید، باید کاری کنیم تا نسل امروز آن حادثه را همین‌جور بشناسد و ببیند و بداند» افزود: این فرمایش، انتظار معظم‌له از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است که باید در جهت تحقق آن تلاش کنیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان داشت: امروز تقوا و جهاد فی‌سبیل‌الله مدیران در این است که از جان و تمام آبروی خود مایه بگذارند و با انجام اقدامات موثر و مبتکرانه، کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به اثبات برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار