جانشین فرمانده سپاه شهرستان کرمانشاه اعلام کرد؛

حضور بیش از ۳۶ هزار زائر در سالروز عملیات بازی دراز

سرهنگ«سعیدی»گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۳۶ هزار و ۵۰۰ نفر در مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز شرکت کنند و عملیات بازی دراز در جنگ تحمیلی از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار بود..
کد خبر: ۵۸۵۹۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹ - 29April 2023

حضور بیش از 36 هزار زائر در سالروز عملیات بازی درازبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ «یاسر سعیدی» جانشین فرمانده سپاه شهرستان کرمانشاه امروز در نشست رسانه‌ای عملیات غرور آفرین بازی دراز که در سالن جلسات شهید جعفری سپاه شهرستان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۳۶ هزار و ۵۰۰ نفر در مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز شرکت کنند و عملیات بازی دراز در جنگ تحمیلی از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار بود.

وی با اشاره به اهمیت عملیات بازی دراز، افزود: امروز باید رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان اسلام در عملیات بازی دراز باید به نحوی به نسل کنونی و آینده منتقل شود تا دشمن نتواند فضای منفی در ذهن آنها ایجاد کند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان کرمانشاه به ارزش و اهمیت جایگاه رسانه اشاره کرد و گفت: در فضای مجازی محتواها و آسیب‌های گوناگونی وجود دارد که برای در امان ماندن جوانان از این آسیب‌ها، باید سواد رسانه‌ای داشته باشیم.

سعیدی با تاکید بر اینکه در بحث رسانه از لحاظ شناخت مخاطب، تنوع و نیز سیستم‌های پیاده سازی خبر از دشمن عقب هستیم، تصریح کرد: گنجینه‌های ارزشمندی همچون شهدا و حماسه‌سازی‌های هشت سال دفاع مقدس داریم که اگر این گنجینه‌ها را به خوبی به عرصه نمایش بگذاریم پیروز میدان جنگ رسانه‌ای دشمن خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: رسانه‌های دشمن در حال وارونه نشان دادن نقاط قوت و ارزش‌های ما به جوانان هستند، لذا وظیفه رسانه‌های دغدغه‌مند است که واقعیت‌ها و ارزش‌ها را به نحو احسن به جوانان معرفی کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار