مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خبر داد؛

آمادگی کامل هلال‌احمر در تجهیز اماکن اسکان زائران مراسم بازی دراز

«محمدی» گفت: هلال‌احمر در تجهیز اماکن اسکان زائرین گرامی مراسم بازی دراز آمادگی کامل را دارد و برای اسکان هم از ظرفیت خصوصی مردم و هم ادارات و مساجد شهرستان‌های سرپل ذهاب، قصرشیرین، گیلانغرب و دالاهو استفاده شده است.
کد خبر: ۵۸۶۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷ - 01May 2023

آمادگی کامل هلال‌احمر در تجهیز اماکن اسکان زائرین مراسم بازی دراز«محمدباقر محمدی» مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس کرمانشاه، در خصوص همکاری و استقرار نیروهای امدادی هلال احمر در مراسم علیات غرور آفرین بازی دراز اظهار داشت: وظیفه همه ما است تا در تبیین رشادت‌ها و دلاوری‌های رزمندگان و دلاورمردانی که جان در گرو خاک و وطن خود گذاشتند تلاش کرده و جوانان و آیندگان را نسبت به این رشادت‌ها آگاه کنیم و برای این حماسه عظیم موضوع اسکان زائرین با تدابیر اندیشیده و تجهیزات لازم آماده شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: هلال‌احمر در تجهیز اماکن اسکان زائرین گرامی مراسم بازی دراز آمادگی کامل را دارد و برای اسکان هم از ظرفیت خصوصی مردم و هم ادارات و مساجد شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین، گیلانغرب و دالاهو استفاده شده است.

وی افزود: ۳۷ مدرسه، ۳۰ مسجد و ۸ سالن ورزشی برای اسکان زائران همایش بزرگ صعود سراسری به ارتفاعات بازی‌دراز تجهیز شده است.

محمدی عنوان کرد: ۵۰۰ امدادگر از شهرستان‌های مختلف استان و شهرستان سرپل‌ذهاب به‌صورت آماده‌باش قرار دارند و هفت دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس آماده شده که در روز برگزاری مراسم در نقاط مختلف استقرار خواهند داشت.

وی گفت: بر همین اساس نیروهای امدادی در پایگاه های امدادو نجات مستقر شده و از روز پنجشنبه با کشیک اضطراری برای ارائه خدمات امداد و نجات و احتمال بروز حوادث، تا پایان مراسم در اماده باش کامل خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار