رئیس اورژانس کرمانشاه خبر داد؛

حضور ۸۰ نیروی اورژانس کرمانشاه در سالگرد عملیات بازی دراز

«قلعه سفیدی» گفت: با توجه به برگزاری مراسم عظیم راهپیمایی عملیات بازی دراز در روز‌های پنجشنبه و جمعه اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه برای پوشش امدادی این برنامه با ۸۰ نفر از نیروی ستادی و عملیاتی اورژانس حضور خواهد داشت.
کد خبر: ۵۸۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ - 01May 2023

حضور ۸۰ نیروی اورژانس کرمانشاه در سالگرد عملیات بازی دراز«مسعود قلعه سفیدی» رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: با توجه به برگزاری مراسم عظیم راهپیمایی عملیات بازی‌دراز در روز‌های پنجشنبه و جمعه اورژانس پیش بیمارستانی کرمانشاه برای پوشش امدادی این برنامه با ۸۰ نفر از نیروی ستادی و عملیاتی اورژانس حضور خواهد داشت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: باتوجه به کاهش محدودیت‌های کرونایی پیش بینی می‌شود این مراسم معنوی با استقبال ۳۰ تا ۴۰ هزار نفری روبرو شود.

وی تاکید کرد: نیازمندی‌های مهمی مانند آمبولانس از مسیر کرمانشاه تا بازی دراز به ویژه شهرستان سرپل ذهاب باید مشخص شود، ضمن اینکه کمک گرفتن از پایگاه‌های اورژانس استان‌های همجوار در تحقق این امر بسیار مهم است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: برای پوشش امدادی این مراسم ۲۳ دستگاه آمبولانس، سه دستگاه موتورلانس و سه دستگاه اتوبوس آمبولانس به کار گرفته شده است.

این مسئول گفت: اورژانس پیش بیمارستانی در ابتدای راهپیمایی به سمت بازی دراز آمادگاهی برای مدیریت و انتقال مصدومین و بیماران در نظر گرفته که در آنجا تعدادی از آمبولانس‌ها مستقر است.

قلعه سفیدی بیان داشت: در این مراسم تعدادی از تکنسین‌ها و آمبولانس‌های استان‌های ایلام، همدان، کردستان و لرستان نیز حضور دارند.

وی متذکر شد: همچنین در محل آمادگاه، بالگرد اورژانس هوایی جهت اعزام و انتقال بیماران و مصدومین احتمالی مستقر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار