وداع مردم مشهدالرضا با شهید غیرت

پیکر پاک شهید امر به معروف و نهی از منکر «حمیدرضا الداغی» بر دستان مردم شهیدپرور مشهد تشییع شد.
کد خبر: ۵۸۶۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴ - 01May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، مردم متدین و ولایتمدار مشهدالرضا امروز با حضور پرشور در آیین تشییع شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» بار دیگر ثابت کردند که دل در گرو آرمان‌‌ها و ارزش‌‌های اسلامی دارند و کسانی که در این مسیر جان خود را فدا می‌کنند از یاد نخواهند برد.

در این آیین تشییع پرشکوه که با حضور مسئولان استانی از مهدیه مشهد آغاز شد و تا حرم مطهر رضوی ادامه یافت، مردم برخی از شهرستان‌ها و روستاهای خراسان رضوی، به خصوص اهالی شهرستان سبزوار، زادگاه این شهید والامقام، حضوری چشمگیر داشتند.

تشییع‌کنندگان با فریادهای «حیدر حیدر» و «شهید باغیرت، شهادتت مبارک» و حمل پلاکاردهایی با مضامین «مبادا این خاک بی‌رویا، مبادا این شهر بی‌غیرت»، «حجاب یعنی: خون بهای شهیدان»، «هر پریشان نظری لایق دیدار تو نیست»، ضمن ابراز انزجار از مهاجمان به نوامیس جامعه، خواهان رسیدگی قانونی به اقدام ددمنشانه اخیر شدند.

مرگ بر آمریکا، هیهات من الذله و لبیک یا حسین (ع) از دیگر شعارهایی بود که توسط تشییع‌کنندگان پیکر شهید غیرت سر داده می‌شد.

پیکر شهید «حمیدرضا الداغی» پس از طواف در حرم مهربانی‌ها جهت تشییع و خاکسپاری به سبزوار منتقل شد.

قرار است پیکر مطهر شهید امر به معروف و نهی از منکر صبح سه‌شنبه از مقابل مسجد جامع تاریخی سبزوار تا گلزار شهدای این شهر تشییع و به خاک سپرده شود.

«حمیدرضا الداغی» جمعه شب، هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست و در درگیری با اراذل شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به شهادت رسید.

شهید الداغی ۴۰ ساله، متولد سبزوار و دارای مدرک کارشناسی معماری بود که در حوزه طراحی و نقشه‌کشی ساختمان فعالیت داشت.

از آن شهید غیرتمند یک فرزند دختر ۱۵ ساله به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار