رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس:

«بصیرت» و «وحدت» نظام سلطه را در دستیابی به اهدافش ناکام می‌گذارد

حجت‌الاسلام «مصلحی» گفت: باید با افزایش بصیرت و همچنین تقویت همدلی و اتحاد، در راستای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی دشمنان را در نیل به اهدافش ناکام گذاشت.
کد خبر: ۵۸۶۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ - 01May 2023

«بصیرت» و «وحدت» نظام سلطه را در دستیابی به اهدافش ناکام می‌گذاردبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، یادواره شهدای حرم مطهر رضوی و شهدای فرهنگی و دانش‌آموز شهر سده از توابع شهرستان خواف با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حیدر مصلحی» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و خانواده شهدا برگزار شد.

حجت‌الاسلام مصلحی در  این یادواره  اظهار داشت: دشمنان با جنگ ترکیبی، نفوذ و ترور فیزیکی و شخصیتی به دنبال متوقف کردن جریان انقلاب اسلامی هستند و لذا آحاد جامعه اعم از شیعه و سنی باید با ارتقای بصیرت خود توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس افزود: دشمنان و عوامل آن‌ها که گسترش جریان و تفکر اسلام و انقلاب اسلامی در سطح جهان و از جمله اروپا و آمریکا را مغایر سیاست‌های خصمانه خود می‌بینند با ترفند‌های گوناگون بدنبال توقف جریان انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی و دشمنان که از یک سو آمریکا و رژیم اشغالگر قدس را روبه نابودی و از طرفی دیگر جریان انقلاب اسلامی را در جهان در حال گسترش می‌بیند بر شدت ترفند‌های خود افزودند.

حجت‌الاسلام مصلحی ضمن تأکید بر افزایش هوشیاری تشیع و تسنن و مسوولان اداری و غیراداری نسبت به ترفند‌های دشمنان از جمله توطئه نفوذ در کشور، گفت: باید با افزایش بصیرت و همچنین همدلی و اتحاد در راستای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی دشمنان را در نیل به اهدافش ناکام گذاشت.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: یکی دیگر از توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی در راستای سیاست نفوذ، ترور فیزیکی و شخصیتی است و علاوه بر ترور فیزیکی تلاش می‌کنند که برخی شخصیت‌ها را از طریق مهره‌های نفوذی از حیز انتفاع برای کشور خارج کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان در قالب جنگ ترکیبی و با سرمایه‌گذاری خاص بر روی فضای مجازی با سوء استفاده از عدم آشنایی کافی جوانان و نوجوانان نسبت به خدمات نظام جمهوری اسلامی سعی می‌کنند خدمات پهلوی را در کشور ما مهم جلوه دهند که از مصادیق بارز آن فتنه‌ سال گذشته و سنوات قبل است.

حجت‌الاسلام مصلحی تأکید کرد: مسئولان، فعالان فرهنگی، ائمه جمعه و روحانیون باید بیش از پیش دستاورد‌ها و خدمات نظام جمهوری اسلامی و جنایت‌ها و اقدامات خصمانه سلطنت‌طلب‌ها و پهلوی را برای مردم و از جمله قشر جوان و نوجوانان تبیین کنند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس بیان داشت: دشمنان برای برهم زدن وحدت و انسجام جامعه و بین شیعه و سنی بدنبال ایجاد ترس و وحشت در جامعه است و برخی افراد هم ناآگاهانه با نشر برخی مطالب در فضای مجازی به عاملی برای تحقق اهداف دشمن تبدیل می‌شوند.

در این مراسم از خانواده‌های شهدای حرم مطهر رضوی و شهدای فرهنگی و دانش‌آموز شهرستان خواف تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار