نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه:

همت بلند نظامیان، کشور را در جایگاه بزرگ جهانی قرار داده است

آیت‌‍الله «علما» گفت: همت بلند نظامیان و برنامه‌ریزی دقیق آنها کشور را در جایگاه بزرگ جهانی قرار داده است و این به برکت صبر و مقاومت مردم و رهبری بی‌بدیل انقلاب است.
کد خبر: ۵۸۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸ - 02May 2023

همت بلند نظامیان، کشور را در جایگاه بزرگ جهانی قرار داده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه امروز در دیدار با مسئولان دانشکده علوم انتظامی اظهار داشت: خدمت کردن به مردم بدون منت به عنوان بالاترین کارها محسوب می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه افزود: امروز چشم امید همه آزادیخواهان جهان به ایران است زیرا اقتدار ما جهانی است و این قدرت در آسمان بر دوست و دشمن ثابت شده است.

وی تصریح کرد: این موفقیت‌ها ممکن نیست الا تلاش‌های گسترده نظامیان مقتدر ما تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی که به برکت آن حرف اول را در منطقه می زنیم.

علما بیان کرد: همت بلند نظامیان و برنامه ریزی دقیق آنها کشور را در جایگاه بزرگ جهانی قرار داده است و این به برکت صبر و مقاومت مردم و رهبری بی بدیل انقلاب است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا و همت نظامیان اقتدار آسمان و زمین متعلق به ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار