نشست برنامه‌ریزی «اجلاس سراسری نماز» برگزار شد

نشست برنامه‌ریزی «اجلاس سراسری نماز» با حضور حجت‌الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۶۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸ - 02May 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نخستین جلسه هیات امنا «ستاد اقامه نماز» در سال ۱۴۰۲ با حضور حجت‌الاسلام محسن قرائتی رئیس، سید احمد زرهانی قائم مقام، جمعی از اعضاء هیات امنا و شورای معاونین ستاد اقامه نماز برگزار شد و حاضرین در جلسه به بررسی موضوعات فراخوان اجلاس و شیوه برگزاری و محتوای اجلاس پرداختند.

حامد صالحی با اشاره به موضوعات اجلاس سراسری نماز، گفت: نماز و بازار، نمازگزاران، نماز و مراکز کارگری و صنعتی(توجه به شعار سال تحت عنوان مهار تورم و رشد تولید)، نماز، عفاف و حجاب، نماز و گام دوم انقلاب اسلامی، راهکار ها و شیوه های همگانی شدن نماز در جامعه، نماز و آرامش، نماز والدین و جوانان، نماز و بانوان، نماز مسجد محله اسلامی و صدا و سیما، نماز و امنیت روحی و روانی، نماز و زکات، بررسی نماز در کشورهای اسلامی و … از موضوعات مطرح شده در خصوص فراخوان اجلاس بود.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز با اشاره به اینکه هفت استان تا کنون موفق به برگزاری اجلاس نشده اند، گفت: استان‌های ایلام، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان جهت برگزاری اجلاس اعلام آمادگی کردند.

حامد صالحی افزود: در این جلسه در خصوص تشکیل کارگروه های استانی یک ماه قبل از اجلاس به صورت منطقه‌ای و جمع‌آوری نظرات و راهکارهای اجرایی در موضوعات اجلاس و ارائه آنها در صحن علنی اجلاس و هماهنگی و برنامه‌ریزی در خصوص مکان و زمان برگزاری اجلاس بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

این مقام مسئول اظهار کرد: گزارش کارشناسی پیرامون نظام ارزشیابی در ستاد اقامه نماز، بررسی و تصویب نظام نامه انتصاب مدیران، ارائه گزارش میزان تحقق مصوبات جلسات هیئت امنا و تصمیم‌گیری در خصوص تمدید عضویت اعضای هیئت مدیره از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

وی افزود: در پایان این جلسه احکام روسای هیات های برنامه ریزی؛ نظارت و ارزیابی به ترتیب محمد حسین رضایی رئیس کمیته برنامه ریزی، حجت الاسلام و المسلمین نواب رئیس کمیته نظارت و محسن حاجی‌میرزایی رئیس کمیته ارزیابی ستاد اقامه نماز صادر شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار