مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه البرز:

سپاه پاسداران از مکتب شهید مطهری تاثیر گرفته است

حجت‌الاسلام والمسلمین «یوسفی» گفت: حضور سپاه در همه عرصه‌ها برگرفته از مکتب شهید مطهری است.
کد خبر: ۵۸۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹ - 03May 2023

حضور سپاه در همه عرصه ها برگرفته از مکتب شهید مطهری استبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین «علیمراد یوسفی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، با عرض تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، اظهار داشت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نقشی در ادامه راه شهید مطهری دارد.

وی افزود: شهید مطهری در جبهه‌های مختلفی می‌جنگید و هرجا نیاز بود حضور پیدا می‌کرد، امروز با بهره‌گیری از همین روحیه‌ی شهید مطهری سپاه پاسداران هم در هر جایی و هر عرصه‌ای نیازی به حضورش باشد با افتخار حضور پیدا می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ادامه داد: فیلسوفی مانند شهید مطهری اگر جایی اقتضا می‌کرد در جریان مبارزات اوایل انقلاب، در پاسخ به فلاسفه، فلسفه و روش رئالیسم می‌نوشت و در حوزه کودک ونوجوان، کتاب داستان و راستان می‌نوشت که به شبهات این بخش هم پاسخ دهد و امروز با الهام از همین روحیات، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اگر در حوزه دفاع سخت از نظام نیاز داشت حضور پیدا کند با افتخار و با اقتدار تمام عین‌الاسد‌ها را با خاک یکسان می‌کند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند اگر از این اسرائیلی‌ها غلطی سر بزند تلاویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم؛ تصریح کرد: با پشتوانه همین سپاه است که، ولی امر مسلمین با اقتدار در مقابل استکبار جهانی و دنباله‌های آن ایستاده است.

یوسفی گفت: هر جا در کرونا، سیل و زلزله نیاز به کمک بود، سپاه پاسداران با تمام وجود حضور پیدا می‌کند و این برگرفته از همین روحیات و تفکر شهید مطهری است که عقیدتی سیاسی به معنای واقعی در‌های بهشت را به سوی پاسداران عزیز باز نگه داشته و سپاه هم این در‌های بهشت را به سمت جامعه همچنان باز گذاشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار