دیدار مقام حماس و نماینده رئیس‌جمهور روسیه در مسکو

رئیس دفتر روابط بین‌الملل جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا آخرین تحولات فلسطین اشغالی و اقدامات رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
کد خبر: ۵۸۶۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹ - 03May 2023

دیدار مقام حماس و نماینده رئیس‌جمهور روسیه در مسکوبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «موسی ابومرزوق» رئیس دفتر روابط بین‌الملل جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، صبح امروز (چهارشنبه)، با «میخائیل بوگدانف» نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا دیدار و گفت‌وگو کرد.

بنابر گزارش وبگاه «صفا»، دو طرف در این دیدار آخرین تحولات فلسطین و اقدامات برنامه‌ریزی‌شده علیه اسرای فلسطینی بخصوص شهید «خضر عدنان» و همچنین اقدامات تنش‌زای رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در نوار غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

ابومرزوق در این دیدار ضمن تاکید بر حق ملت مقاومت مردم فلسطین در برابر اشغالگران اسرائیلی، تاکید کرد که کابینه راست‌گرای رژیم صهیونیستی با سیاست‌های افراطی خود بار دیگر اوضاع را در اراضی اشغالی و منطقه به سمت تنش می‌کشاند.

طبق این گزارش، نماینده رئیس‌جمهور روسیه نیز ضمن اشاره به موضع مسکو در حمایت از حقوق ملت فلسطین، اظهار داشت که مسکو تمام تلاش خود را در راستای یکپارچگی مردم فلسطین و برآورده شدن آرمان آن‌ها به کار خواهد بست.

پایان پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار