مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

جهاد تبیین سد راه موفقیت دشمن است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با اشاره به اقدامات روشنگرانه و تبیین‌گری شهید مطهری، گفت: امروز روز جهاد تبیین است و جهاد تبیین، راه موفقیت دشمن را سد می‌کند.
کد خبر: ۵۸۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷ - 04May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین «روح الله مهدی‌نیا» مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، امروز در آیین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در شهر ترکمانچای میانه، از شهید مطهری به عنوان شهید مبارزه با افکار انحرافی بنام دین و در قالب دین یاد کرد و اظهار داشت: امروز روز جهاد برای اسلام، تلاش برای دین و مکتب، و نشر و گسترش فرهنگ و سیره عملی حضرت زهرا (س) است.

وی با یادآوری نقش آفرینی‌های زنان همراه با مردان به تاسی از حضرت زهرا (س) در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی، متذکر شد: نقش زنان در نشر اسلام، پیروزی و استواری انقلاب بسیار چشمگیر بوده و هست و لذا دشمن، نقشه های پیچیده و برنامه ریزی‌های غبار آلودی برای به ابتذال کشیدن و جدایی این قشر فرهیخته جامعه از بدنه اسلام و انقلاب دارد. 

حجت‌الاسلام مهدی‌نیا با تذکر بر اینکه دشمن در تلاش است تا عرصه های فکری و شناختی ما را تحت تاثیر قرار داده و کانون گرم خانواده ها را به گرداب فروپاشی کشاند، افزود: آنان در مسیر تحقق اهدافشان از ناپختگی و غفلت جوانان، بیشترین بهره را می برند و آحاد جامعه وظیفه دارند تا برای مقابله با اهداف دشمن؛ پیشرفت‌ها، محاسن و حقايق اسلام و انقلاب اسلامی و نیرنگ های دشمن و نتایج و پیامدهای آن را برای جوانان و نوجوانان، تبیین کنند. 

وی بر تقویت بنیان‌ها و بدنه بسیج مردمی برای مقابله با دسیسه های دشمن تاکید کرد و رشد و شکوفایی اسلام و انقلاب را در گرو جذب‌ حداکثری بسيج و حفظ و صیانت از این نهاد مقدس دانست.

به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و هفته عقیدتی - سیاسی، نشست روشنگری و بصیرت افزایی در بین مربیان، متربیان و فرماندهان پایگاه‌های شهری حوزه شهدای زینبیه در شهر ترکمانچای میانه برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار