امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب:

برگزاری مراسم سالگرد عملیات بازی دراز نشان دهنده تدوام آرمانهای شهدا و زنده بودن ارزشهاست

حجت الاسلام «فاطمی نسب» گفت: برگزاری این مراسم و صعود به ارتفاعات بازی دراز پس از گذشت بیش از چهل سال نشان دهنده تدوام آرمانهای شهدا و زنده بودن ارزشهاست.
کد خبر: ۵۸۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲ - 04May 2023

برگزاری مراسم سالگرد عملیات بازی دراز نشان دهنده تدوام آرمانهای شهدا و زنده بودن ارزشهاستبه گزارش دفاع‌پرس  از کرمانشاه، حجت الاسلام «جواد فاطمی نسب» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در مراسم گرامیداشت سالگرد عملیات بازی دراز که در حرم احمدبن اسحاق(ره) برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری این مراسم و صعود به ارتفاعات بازی دراز پس از گذشت بیش از چهل سال نشان دهنده تدوام آرمانهای شهدا و زنده بودن ارزشهاست.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب افزود: ما همچنان بر سر آرمانها و عهدی که با شهدا و امام راحل بسته ایم، پایبند و ثابت قدم هستیم و در این راه استقامت خواهیم کرد.

وی گفت: اگر وصیت نامه شهدا را بررسی و مطالعه کنیم شهدای عزیز بیش از هر چیز به دو مسئله تبعیت از ولی فقیه و حفظ حجاب تاکید داشته اند.

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد: آینده نگری شهدا را ببینید که که در چهار دهه گذشته به تبعیت از ولایت فقیه تأکید داشته اند و اکنون دشمن تمام تلاش خود را بکار گرفته که حاکمیت اسلامی که در رأس آن رهبری ولی فقیه است، ناکارآمد جلوه دهد.

وی خاطرنشان کرد: مسئله دیگری که شهدا بر آن تاکید داشتند حفظ حجاب و عفت بوده که امروز دشمن از این مسئله به عنوان حربه ای برای کمرنگ جلوه دادن مقدسات استفاده می کند و میخواهد به فرهنگ و هویت ما ضربه وارد کند و عزت ملت ایران را زیر سوال ببرد.  

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد: بزرگداشت نام و یاد شهدا وظیفه مهمی است که برعهده داریم و باید در این راه ثابت قدم باشیم و از این ارزشها جدا نشویم که هر چه داریم از شهدا و بزرگی شهداست.

امام جمعه شهرستان سرپلذهاب گفت: دشمن با کمرنگ جلوه دادن مقدسات به دنبال ضربه زدن به فرهنگ و هویت ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار