پیام قدردانی مسئولین سرپل ذهاب برای خلق حماسه بازی‌دراز؛

حضور پرشکوه مردم در راهیان نور تداوم راه شهدا است

امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه سرپل ذهاب در پیامی از حضور مردم در قالب اردوی راهیان نور در منطقه بازی‌دراز قدردانی کردند.
کد خبر: ۵۸۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱ - 06May 2023

پیام قدردانی «امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه» سرپل ذهاب برای خلق حماسه بازی درازبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، پیام مشترک حجت‌الاسلام «جواد فاطمی نسب» امام جمعه، «صدراله بابلی» فرماندار و سرهنگ پاسدار «مجتبی کاکایی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرپل ذهاب برای خلق حماسه باشکوه صعود سراسری کاروان های راهیان نور و مردم قدرشناس شهدا به ارتفاعات بازی دراز در سالروز حماسه غرور آفرین این عملیات قدردانی کردند.

در ادامه این پیام آمده است: 

حمد و سپاس بیکران خدای سبحان را که شهادت را برای رستگاری، آزادی و تحقق آرمان های بزرگ انقلاب اسلام در وجود ما به ودیعه نهاد تا ملت ایران به وسیله آن سعادتمند شوند.

در هشت سال دفاع مقدس شاهد حماسه آفرینی ها و شجاعت های رزمندگان اسلام بودیم که با شهامت و شجاعت قله های بزرگ را به تصرف خود درآوردند و بدون تردید بازی دراز تنها یک قله نیست، بلکه یک فرهنگ عظیم از حماسه ماندگار تاریخ هشت سال دفاع مقدس است که با شجاعت و حماسه آفرینی رزمندگان ایران اسلامی و به ویژه مردم سربلند و غیرتمند سرپل ذهاب محقق شد.

همچنین مسوولان سرپل ذهاب در این پیام عنوان کردند که مردم ایران اسلامی در روز جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ حماسه ای دیگر را در پاسداشت رشادت ها و شجاعت ها شهیدان فاتح بازی دراز آفریدند و با حضور باشکوه و با بصیرت خود در راهپیمایی صعود به ارتفاعات بازی دراز یاد شهیدان گرامی داشتند و با این حضور پرشکوه بر تداوم راه شهدا تاکید کنند.

 به پاس حضور حدود ۴۰ هزار نفر در صعود به ارتفاعات بازی دراز شایسته است مراتب قدردانی ویژه خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در راس آن مجاهد و بازوی محکم ولایت فقیه، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همکاران ایشان در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، نیروهای نظامی و انتظامی، ادارات کل و نهادهای مختلف از نقاط مختلف کشور اعلام می کنیم.

با قدردانی از توجهات و پیگیری های استاندار انقلابی کرمانشاه و مجموعه استانداری در برگزاری این حماسه باشکوه به طور مجدد باید از حضور پرصلابت جوانان و نوجوانان، بسیجیان و مردم از نقاط مختلف کشور، بازاریان و کسبه و طیف های مختلف فکری و مذهبی قدردانی نماییم.

 بدون تردید این حضور آگاهانه و امید بخش و با نشاط و استوار نشان دهنده بصیرت مردم به ویژه نسل جوان برای حرکت عظیم و تحقق گفتمان تمدن ساز ایران اسلامی مبتنی بر فرهنگ شهدا است و یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای بازی دراز گرامی می داریم و توفیق راه و نشان شهید برای همه عاشقان به مکتب حضرت سید الشهدا(ع) از خداوند مسالت داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار