معاون روابط عمومی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

روابط عمومی عنصر محرک جهاد تبیین در سازمان‌ها است

«پارسا» با صدور پیامی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۸۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ - 17May 2023

روابط عمومی عنصرمحرک جهاد تبیین در سازمان‌ها استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، «پویا پارسا» معاون روابط عمومی، تبلیغات وامور بین الملل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با صدور پیامی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همکاران محترم روابط عمومی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان البرز با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدا سلام؛ امروزه روابط عمومی‌ها به عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه‌ها و پیشبرد اهداف سازمان‌ها تلقی شده و سازمان‌های پیشرو، به روابط عمومی به عنوان کانون تفکر می‌نگرند.

یقینا اهمیت و نقش روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه‌ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

اینجانب ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، از تلاش‌های مستمر و خالصانه تمامی مسئولان و کارشناسان روابط عمومی در ادارات استان البرز تشکر و قدردانی نموده و از درگاه ایزد منان سلامتی، سربلندی و توفیق خدمتگزاری شما عزیزان را تحت عنایت حضرت امام زمان (عج) و منویات حکیمانه فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در ادامه مسیر شهدا و جهاد تبیین مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار