پیام تبریک فرمانده «نپاجا» به‌مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با صدور پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۸۹۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ - 17May 2023

پیام تبریک فرمانده «نپاجا» به‌مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با صدور پیامی ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تشریح دستاورد‌های هر سازمان رسالت خطیر و هدفمند روابط عمومی‌هاست.

در شرایطی که بیگانگان با سرمایه‌گذاری در حوزۀ رسانه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم علیه نظام مقدس اسلامی پا به میدان نهاده‌اند، باید روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی هماهنگ با رسانه‌های متعهد و مؤمن به آرمان‌های اسلام و ایران عزیز بیش از پیش در این جنگ رسانه‌ای علیه دشمن وارد صحنه شوند.

جایگاه روابط عمومی یک جایگاه ویژه، حساس و راهبردی است و ایجاد تعامل سازنده و پویا فی‌مابین مردم و سازمان و همچنین تبیین درست اهداف و مأموریت‌های درون‌سازمانی با تلاش و پشتکار شبانه‌روزی از رسالت‌های مهم و اصلی آن به شمار می‌رود.

فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به کلیۀ مسئولان، مدیران، کارمندان، اصحاب رسانه و همه دست‌اندرکاران کوشا و تلاشگر عرصه ارتباطات و روابط عمومی در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که در جهت تشریح دستاوردها، توانمندی‌ها و رسالت مهم ارتش گام برمی‌دارند، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون همۀ عزیزان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش
سرتیپ ستاد علیرضا صباحی‌فرد

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار