با صدور پیامی؛

«مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر» روز روابط عمومی را تبریک گفت

سرهنگ «غریبی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر در پیامی بیست و هفتم اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۸۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰ - 17May 2023

«مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر» روز روابط عمومی را تبریک گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی بیست و هفتم اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بیست و هفتم اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی فرصتی برای شناخت جایگاه حقیقی روابط عمومی در عصر ارتباطات کنونی است.

بی شک روابط عمومی ها، مدیران فرآیند ارتباطی  هستند که باید میان مردم و سازمان‌ها روابط متقابل سودمندی برقرار کنند و در این راستا نقش اثرگذاری در تقویت تفکر جهادی و جهاد تبیین در گام دوم انقلاب اسلامی دارند.

اینجانب ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی به تمامی مدیران، مسئولان، کارمندان و دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی به خصوص در حوزه دفاع مقدس، امیدوارم  با مدیریت هوشمند ارتباطات انسانی و رسانه‌ای به عنوان یکی از مهمترین کارکرد ارکان مهم تأثیرگذار در امر اطلاع رسانی و امیدآفرینی، با همیاری گسترده درون و برون سازمانی بیش از پیش در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفای نقش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها