فتح خرمشهر؛ فتح خون/ امام جمعه سرپل ذهاب:

آزادی خرمشهر ضربه بزرگی به دشمن بعثی وارد کرد

حجت‌الاسلام «فاطمی نسب» گفت: آزادی خرمشهر ضربه بزرگی به دشمن بعثی وارد کرد و رژیم صدام پس از تحمل این شکست بزرگ در تمامی طول جبهه های نبرد دچار انفعال شد و توهم غلبه بر ایران را برای همیشه فراموش کرد.  
کد خبر: ۵۹۰۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱ - 19May 2023

آزادی خرمشهر ضربه بزرگی به دشمن بعثی وارد کردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «محمد جواد فاطمی نسب» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت این عملیات غرورآفرین اظهارداشت:  دشمن زمانی که خرمشهر را تصرف کرد بر دیوار های آن جمله آمده این تا بمانیم را نوشته بود اما امروز می بینیم که اثری از بعثیان نه در خرمشهر که در عراق نیز دیده نمی شود ولی جمهوری اسلامی همچنان پایدار است.   

وی افزود: فرماندهان بعثیان عراقی به نیروهای خود دستور داده بودند که دفاع از خرمشهر به منزله دفاع از بصره و بغداد و شهرهای عراق است و همه دیدند که رزمندگان اسلامی چگونه خرمشهر را از لوث بهثیان پاکسازی کرده و به دامن وطن بازگرداندند.

 خطیب جمعه شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: آزادی خرمشهر ضربه بزرگی به دشمن بعثی وارد کرد و رژیم صدام پس از تحمل این شکست بزرگ در تمامی طول جبهه های نبرد دچار انفعال شد و توهم غلبه بر ایران را برای همیشه فراموش کرد.  

حجت الاسلام فاطمی نسب در ادامه گفت: یکی از اصلی ترین شئونات انبیاء به ویژه پیامبر اسلام در قرآن شأن اسوه ای و الگویی آن حضرت است ولذا موضوع الگوسازی و الگوپذیری از مباحث مهم در حیات فردی و اجتماعی انسان است.

وی افزود: قبل از الگوسازی ، الگوپردازی یعنی شناساندن منطقی و اقناعی الگو از مهمترین راههای تبلیغ اندیشه و مکتب فکری است به برکت انقلاب اسلامی شخصیت های نورانی حضرت فاطمه (س)، حضرت زینب (س) و حضرت معصومه (س) بعنوان الگوهایی متعالی برای جامعه بانوان داخل و خارج کشور مطرح و معرفی شده است.

حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره با سخنان رهبر انقلاب اذعان داشت: رهبر انقلاب فرمودند یکی از وظایف اطلی دختران و زنان جوان ایجاد الگوی جهانی برای زنان و دختران دنیا می دانند و می فرمایند: امروز وظیفه زنان مسلمان بخصوص زنان جوان و دختران آن است که هویت والای زن اسلامی را آنچنان زنده کنند که چشم دنیا را به خود جلب کنند. 

خطیب جمعه شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به روز ملی جمعیت تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: تلاش برای افزایش نسل و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده یکی از ضروری ترین فرائض مسئولان و آحاد مردم است.

حجت الاسلام فاطمی نسب افزود: باور کارشناسان مسئله جمعیت ابر بحران قرن می باشد که در آستانه آن قرار داریم و هیچ بحرانی به این اندازه مهم نیست. 

وی خاطر نشان کرد: یکی از اهداف مهم طرح جوانی جمعیت پایین آوردن سن ازدواج است تشویق به فرزند آوری هم بسیار مهم می باشد چون جوانان ما دوران پیری سختی خواهند داشت چرا که در ۳۰ سال آینده کسی نیست از آنها مراقبت کند مگر اینکه الان به فکر فرزند آوری باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها