دست‌نوشته سردار قاآنی بر کتاب «خاتون و قوماندان»

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در جشن امضای کتاب «خاتون و قوماندان» از شهید «علیرضا توسلی» فرمانده لشکر فاطمیون و همسر وی، بعنوان دو همسنگر در دفاع از مظلومین و ارزش‌های اسلامی نام برده‌اند.
کد خبر: ۵۹۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴ - 20May 2023

کتاب «خاتون و قوماندان» داستان دو همسنگر در دفاع از مظلومینبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، جشن امضای کتاب «خاتون و قوماندان» که به تازگی از تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر این کتاب رونمایی شده با حضور سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام، «ام‌البنین حسینی» همسر شهید «علیرضا توسلی» و راوی کتاب، «مریم قربان‌زاده» نویسنده کتاب و جمعی از اهالی ادب در نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد.

سردار قاآنی در دست‌نوشته خود بر پوستر این مراسم از شهید «علیرضا توسلی» و همسر وی بعنوان دو همسنگر که در دفاع از مظلومین و ارزش‌های اسلامی مجاهدت کرده‌اند، نام برده که این مهم بیانگر آن است که همسران شهدا با حمایت و پشتیبانی خود برای حضور همسرانشان در میدان رزم، در اجر جهاد آن‌ها سهیم هستند.

متن دست‌نوشته سردار قاآنی:

«محتوای این کتاب ارزشمند که تقریظ مبارک حضرت امام خامنه‌ای آنرا مبارک‌تر نموده داستان ارزشمند دو همسنگر در مسیر دفاع از مظلومین و ارزش‌های اسلامی می‌باشد و الگو برای همه ما».

کتاب «خاتون و قوماندان» روایت زندگی «ام‌البنین حسینی» همسر شهید «علیرضا توسلی» فرمانده برجسته و پرافتخار لشکر فاطمیون است که در ۳۳۶ صفحه به قلم «مریم قربانزاده» نوشته و توسط نشر «ستاره‌ها» چاپ و منتشر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار