فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) بوشهر:

وظیفه اصلی بسیج به معنای واقعی کلمه خدمت است

سردار «کشاورز» گفت: وظیفه اصلی بسیج به معنای واقعی کلمه خدمت و هدف آن نیز حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۹۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶ - 21May 2023

وظیفه اصلی بسیج به معنای واقعی کلمه خدمت استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، صبح امروز سردار «یدالله کشاورز» فرمانده تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر در آیین تجلیل از بسیجیان فعال در خط مرزی اروندکنار اظهار داشت: وظیفه اصلی بسیج به معنای واقعی کلمه خدمت و هدف آن نیز حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امروز هرچه از پیروزی انقلاب می‌گذرد مسئله استقامت پررنگ‌تر می‌شود؛ همانگونه که در صدر اسلام و پس از رحلت حضرت رسول (ص)، علوی ماندن، حسنی و حسینی ماندن بسیار دشوار شده بود، اکنون نیز پس از چهل و چهار سال، انقلابی ماندن و استقامت در این مسیر امری دشوار است.

سردار کشاورز بیان اینکه خدمت در بسیج، خدمت در راه حق است، گفت: البته این خدمت باید با محور بصیرت انجام باشد و خدمت شایسته نام و عنوان بسیج، بدون ولایت‌پذیری و تعهد و اعتقاد به ولایت‌فقیه امکان پذیر نیست.

 سردار کشاورز مهم ترین جهاد عصر حاضر را انتظار دانست و افزود: انتظار یکی از سخت ترین انواع جهاد است، و ما امروز نیازمند استقامت هستیم و پیش نیاز استقامت بصیرت است.

وی، بسیجی بودن را به نقش آفرینی حضرت ابوالفضل(ع) برای امام حسین (ع) و همچنین نقش شهید سردار «سلیمانی» برای رهبر معظم انقلاب اسلامی تشبیه کرد و متذکر شد: بسیجی بودن به این معناست که هر جا ولایت‌فقیه تشخیص داد در همان زمان و مکان، حاضر بود و بدون وقفه نقش‌آفرینی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار