در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

چمران: ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی اقتدار ایران را به دنیا نشان داد/ حضور سوریه در اتحادیه عرب مشاهده عینی مقاومت اسلامی‌ است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: علی‌رغم سنگ‌اندازی آمریکا نیروی دریایی ارتش با ناوگروه ۸۶ دور زمین را طی کردند و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان دادند.
کد خبر: ۵۹۰۴۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴ - 21May 2023

چمران: ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی اقتدار ایران را به دنیا نشان داد/ حضور سوریه در اتحادیه عرب مشاهده عینی مقاومت اسلامی‌ استبه‌ گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی چمران» رئیس شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز (یکشنبه) در صد و چهل و هشتمین جلسه شورا با تبریک به فرمانده نیروی دریایی ارتش، اظهار داشت: علی‌رغم سنگ‌اندازی آمریکا نیروی دریایی ارتش با ناوگروه ۸۶ دور زمین را طی کردند و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان دادند.

چمران با اشاره به بازگشت سوریه به اتحادیه عرب گفت: آمریکا و اسرائیل به دنبال این بودند که سوریه از دنیای عرب طرد شود و می‌گفتند اسد باید برود، اما رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند اسد باید بماند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: علی رغم تمام فشارها امروز کشور‌های عربی به سمت اسد آمدند و شاهد عینی مقاومت اسلامی بودیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار