شیخ نعیم قاسم:

رژیم صهیونیستی پیام رزمایش نظامی حزب‌الله را دریافت کرده است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه سلاح مقاومت ۱۷ سال است که در مقابل دشمن بازدارندگی ایجاد کرده است، گفت: ما موافق لبنان قدرتمندی هستیم که با رژیم اشغالگر و هر متجاوزی مقابله می‌کند.
کد خبر: ۵۹۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ - 23May 2023

رژیم صهیونیستی پیام رزمایش نظامی حزب‌الله را دریافت کرده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری العهد، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی در یک نشست سیاسی که حزب‌الله در منطقه «جبل عامل» در شهر «النبطیه» در جنوب لبنان به مناسبت عید مقاومت و آزادسازی برگزار کرده بود، گفت: مانور نظامی که حزب‌الله اخیراً برگزار کرد، نخستین مانور در نوع خود و حامل پیام استواری و آمادگی بود. با استواری، پیروزی‌ها محقق شد و آمادگی در مقابل دشمن بازدارندگی ایجاد کرد تا دوران آزادسازی فرا برسد.

شیخ «نعیم قاسم» در ادامه افزود: رژیم صهیونیستی و حامیان آن باید بدانند که مقاومت حزب‌الله، مقاومت گذرایی نیست و ریشه در خاک دارد. مقاومت حزب‌الله در پی محقق ساختن آزادی و استقلال است و حاضر است برای بازپس گیری سرزمین و احیای معنویات و عزت و کرامت لبنان، هر چه دارد را فدا کند.

وی تصریح کرد: به اعتقاد من، اسرائیلی‌ها پیام این رزمایش را دریافت و آن را درک کردند. عده‌ای در داخل از این رزمایش انتقاد می‌کنند. آن‌ها عادت کرده‌اند که حرف بزنند، ولی، چون ما از آزادی بیان حمایت می‌کنیم، پس بگذارید هر چه می‌خواهند بگویند. انتقادات مخالفان تأثیری نخواهد داشت چرا که آن‌ها اساساً هیچ گاه حامی مقاومت نبوده‌اند.

معاون دبیرکل حزب‌الله تأکید کرد: سلاح مقاومت لبنان برای کسب اهداف سیاسی داخلی نیست، زیرا محبوبیت و جایگاه حزب‌الله این نقش را ایفا می‌کند، اما این سلاح به خاطر مقاومتی است که بدون آن لبنان آزاد نمی‌شد و چه بسا اگر این این مقاومت نبود، رژیم اشغالگر قصد داشت در لبنان نیز شهرک‌های صهیونیست‌نشین بسازد.

شیخ قاسم ادامه داد: آن لبنان که از غرب درخواست کمک می‌کرد و به دژی برای دفاع از اسرائیل تبدیل شده بود، هرگز باز نخواهد گشت. ما موافق لبنان قدرتمندی هستیم که با رژیم اشغالگر و هر متجاوزی مقابله می‌کند تا فرزندانش در انتخاب خود آزاد باشند و هیچ راه برگشتی در این مورد وجود ندارد. لبنان قوی باید قوی بماند و ما یکی از ستون‌های آن هستیم و انشا الله با بقیه لبنانی‌ها به بقای آن کمک خواهیم کرد.

این مقام ارشد حزب‌الله خاطرنشان کرد: این یک واقعیت ثابت شده است که سلاح مقاومت ضد رژیم صهیونیستی است. سلاح مقاومت که برخی‌ها خواهان تحویل دادن و کنار گذاشتنش هستند، ۱۷ سال است که در مقابل رژیم اشغالگر بازدارندگی ایجاد کرده است. اگر سلاح حزب‌الله نبود، اوضاع لبنان چگونه بود؟ «اسرائیل» هر روز وارد می‌شد، می‌کشت، اشغال می‌کرد و همه بدی‌ها را انجام می‌داد.

شیخ نعیم قاسم در پایان گفت: آنچه مانع انتخاب رئیس جمهور لبنان می‌شود، سلاح مقاومت نیست بلکه اختلاف نظر برخی جناح‌ها بر سر تقسیم غنایم است و نمی‌توانند به نام‌هایی برسند که بتوان آن را مطرح کرد.

جنبش حزب‌الله در آستانه بیست و سومین سالگرد آزادی سازی جنوب لبنان در سال ۲۰۰۰ میلادی مانور نظامی بزرگی با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف جهان برگزار کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها