فتح خرمشهر، فتح خون/ فرمانده فراجا:

آزادسازی خرمشهر نقطه عطفی در سال‌های دفاع مقدس است

در پیام سردار رادان به‌مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر آمده است: سالگرد حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی ایستادگی در برابر استکبار و نقطه عطف سال‌های دفاع مقدس است.
کد خبر: ۵۹۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳ - 23May 2023

سوم خردادبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده فراجا به‌مناسبت فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«سوم خرداد ماه سال ۱۳۶۱ در تقویم کشورمان، یادآور قهرمانی بزرگ‌مردانی است که با خون خود دشت آزادی و سربلندی میهن اسلامی‌مان را آبیاری و با رشادت و از جان گذشتگی خود، تمامیت مرزی ایران اسلامی را حفظ کردند.

حال؛ با گذشت بیش از ۴۰ سال، مکتب دفاع مقدس و جان‌فشانی در راه تمامیت مرزی ایران اسلامی در میان جوانان غیور مرزبان کشورمان نهادینه شده است که شهادت پنج مرزبان طی روز‌های گذشته در سراوان، نشان از این غیرت و ایستادگی دارد؛ اما دشمنان قسم‌خورده ملت ایران همچون همیشه در این حادثه نیز دشمنی خود را آشکار کرده و نشان دادند که در هر فرصتی با اعمال وحشیانه و ددمنشانه خود به‌دنبال عنادورزی با ملت سربلند ایران اسلامی هستند.

غافل از اینکه فرماندهی کل انتظامی کشور تحت رهبری، ولی فقیه و فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) برای حراست از استقلال و تمامیت ارضی کشور، پاسداری از انقلاب و دستاورد‌های افتخارآمیز و قدرت‌آفرین آن و به پاسداشت خون جوانانی که با جان‌فشانی حافظان امنیت این مرز و بوم بوده‌اند؛ همواره با الهام از آموزه‌های حماسی دوران دفاع مقدس از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار