فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه؛

آزادی خرمشهر نمادی از وحدت و همبستگی ملی کشور بود

سردار «هادیان» گفت: آزادی خرمشهر نمادی از وحدت و همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه‌های دفاع از تمامیت ارضی کشور بود.
کد خبر: ۵۹۱۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰ - 24May 2023

آزادی خرمشهر نمادی از وحدت و همبستگی ملی کشور بودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «مهدی حاجیان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان با تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت المقدس، نمادی غرورانگیز و به یادماندنی از مقاومت، ایثار و پیروزی ملت همیشه در صحنه ایران در دفاع از مرز و بوم و کیان ایران اسلامی است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: آزادی خرمشهر نمادی از وحدت و همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه‌های دفاع از تمامیت ارضی کشور بود.

وی گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر یکی از رویدادهای مهم تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران است که با مدد الهی و صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به وقوع پیوست که عظمت آن برای همیشه در حافظه تاریخی ملت ما به یادگار خواهد ماند.

سردار حاجیان تاکید کرد: بی شک باورها و نگرش های اصیل دفاع از حریم ارزش های ناب این انقلاب را می توان تا ابد برای تمامی آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان تفسیر کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خاتمه گفت: اینجانب سالروز این نصر عظیم الهی را به خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران، دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس و مردم شریف استان کرمانشاه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، در سال ۱۳۶۱ است؛ این روز در تقویم جمهوری اسلامی ایران، به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار