سرایا القدس عملیات ضد صهیونیستی در جنین را برعهده گرفت

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که رزمندگان این گردان در دو شهرک صهیونیست نشین اقدام به تیراندازی به نظامیان صهیونیست کرده و در اثر آن شماری از اشغالگران زخمی شده‌اند.
کد خبر: ۵۹۲۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳ - 28May 2023

سرایا القدس عملیات ضد صهیونیستی در جنین را برعهده گرفت

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های رژیم اسرائیل گزارش دادند که افراد مسلح فلسطینی به سمت یک ایست بازرسی نظامی در نزدیکی شهرک «دوتان» واقع در شمال کرانه باختری آتش گشوده‌اند.

بر اساس این گزارش‌ها، امروز یکشنبه در نتیجه این تیراندازی یک خودرو نظامی هدف قرار گرفته و خساراتی به آن وارد شده است. صهیونیست‌ها مدعی شدند که این تیراندازی زخمی نداشته است.

با این حال، سرایا القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی در بیانیه‌ای با اعلام پذیرفتن مسئولیت این تیراندازی و عملیات گفت که مبارزان آن به سمت دو شهرک صهیونیست نشین در نزدیکی جنین تیراندازی کرده و تأکید کرده است که در این عملیات، افرادی در بین نظامیان رژیم اسرائیل و شهرک نشینان زخمی شده است.

ارتش رژیم اسرائیل با تائید این حمله در بیانیه‌ای اعلام کرد که عملیات بازرسی خانه به خانه به منظور یافتن افراد مسلحی که در نزدیکی شهرک دوتان اقدام به تیراندازی کرده‌اند، ادامه دارد.

کرانه باختری طی سال‌های اخیر هر روز شاهد تشدید عملیات ضد صهیونیستی علیه اشغالگران صهیونیست بوده و این عملیات علی رغم تلاش صهیونیست‌ها برای مقابله با آن ادامه دارد و رو به افزایش است.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار