گزارش حضور فاتحان سوسنگرد کازرون در همایش «مدافعان شهر مقاوم»؛

شرفی: دفاع جانانه رزمندگان کازرون باعث سربلندی و افتخار است

فرماندار کازرون با بیان اینکه بیشترین شهدای مدافع سوسنگرد متعلق به کازرون است عنوان داشت: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سوسنگرد و ترویج سیره این اسطوره‌های تاریخ، ان‌شاءالله از سال آینده هر ساله همایشی در کازرون برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶ - 23November 2015

شرفی: دفاع جانانه رزمندگان کازرون باعث سربلندی و افتخار است

به گزارش دفاع پرس ازشیراز، فرماندار شهرستان کازرون در حاشیه همایش «مدافعان شهر مقاوم» اظهار داشت: کازرون نقش مهمی در آزادسازی سوسنگرد ایفا کرد و  160 نفر از رزمندگان کازرونی در عملیات آزاد سازی سوسنگرد در سال 59 حضور داشتند.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی با اشاره به حضور خانواده های شهدای کازرون در سوسنگرد افزود: در مجموع 75 نفر از رزمندگان کازرون در مناطق عملیاتی سوسنگرد به شهادت رسیدند که 10 تن از این بزرگواران در عملیات آزادسازی سوسنگرد شهید شدند.

فرماندار کازرون هدف از برگزاری این همایش را آشنایی خانواده های شهدا و نسل جوان با ایثارگریهای رزمندگان اسلام خواند و بیان داشت: با گذشت زمان روز به روز نیاز بیشتری برای ثبت خاطرات دفاع مقدس احساس می شود.

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه بیشترین شهدای مدافع سوسنگرد متعلق به کازرون است عنوان داشت: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سوسنگرد و ترویج سیره این اسطورههای تاریخ، انشاءالله از سال آینده هر ساله همایشی در کازرون برگزار خواهد شد.

در ادامه، فرمانده سپاه کازرون هم در حاشیه این همایش اظهارداشت: دفاع جانانه رزمندگان کازرون از میهن اسلامیمان آنچنان باعث سربلندی و افتخار است که امروز با فاصله صدها کیلومتر از شهرستان کازرون برای جوانان برومند آن آب و خاک یادواره برگزار می شود و از ایشان به بزرگی یاد میشود.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی بزرگداشت یاد و خاطر شهدا را ضرورت در امان ماندن از انحرافات جهان پرفتنه و تلاطم امروز خواند و بیان داشت: صراط مستقیم و ولایتمداری را از سیره شهدا می توان دریافت و باید برای محفوظ ماندن ایمان خود از شهدا استمداد بجوییم چون این بزرگواران زنده و ناظر اعمال ما هستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار