هلاکت عناصر داعشی در حمله هوایی موفق در دیالی عراق

منابع عراقی از هلاکت شماری از تکفیری‌ها در حملات هوایی موفق به مخفیگاه‌های آن‌ها خبر دادند.
کد خبر: ۵۹۳۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰ - 02June 2023

هلاکت عناصر داعشی در حمله هوایی موفق در دیالی عراقبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنگنده‌های اف-۱۶ عراق در حمله هوایی، موفق به هلاکت گروهی از تروریست‌ها در استان دیالی شدند.

واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق روز جمعه در بیانیه‌ای اعلام کرد: در ادامه رویکرد هجومی و تعقیب عناصر تروریستی داعش و بر اساس اطلاعات دقیق و پیگیری اداره اطلاعات نظامی و تحت نظارت، برنامه ریزی و پیگیری واحد هدفگیری فرماندهی عملیات مشترک، خلبانان عراق با هواپیمای اف-۱۶ حمله هوایی موفقیت آمیزی در حمرین، منطقه عملیاتی دیالی انجام دادند.

در این بیانیه آمده است: این حمله منجر به کشته شدن گروهی از تروریست‌ها و تخریب مقر‌ها و اماکن مورد استفاده آنان شد.

پیش از این هم عبدالوهاب الساعدی، رئیس سازمان ضد تروریسم عراق از هلاکت ۲۷ تروریست در دو عملیات در الانبار و حمرین خبر داد.

بر اساس این گزارش، عبدالوهاب الساعدی در جریان تمرینات نیروی هوایی عراق و با حضور محمد شیاع السودانی، فرمانده کل نیرو‌های مسلح عراق گفت: نیرو‌های سازمان ضد تروریسم عراق توانستند ۲۷ تروریست را در دو عملیات در الانبار و حمرین به هلاکت برسانند.

وی افزود: ما به دنبال توسعه کار سازمان ضد تروریسم به وسیله ایجاد یک واحد برای عملیات دریایی هستیم.

نیرو‌های امنیتی عراق برای اطمینان از عدم ظهور مجدد داعش و عناصر فراری آن، به جستجو، پاکسازی و تعقیب بقایای داعش در سراسر این کشور ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار