مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس ایلام:

امام خمینی (ره) یکی از تاثیرگذارترین رهبران دنیا است

«میرزایی» گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامیِ امام خمینی (ره) بی شک یکی از تأثیرگذارترین شخصیت‌های سیاسی و مذهبی در تاریخ معاصر کشور ایران و حتی سراسر دنیا بوده و هستند
کد خبر: ۵۹۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷ - 03June 2023

امام خمینی یکی از تاثیرگذارترین رهبران دنیا است«بتول میرزایی» مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان ایلام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از  ایلام، اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب اسلامیِ امام خمینی (ره) بی شک یکی از تأثیرگذارترین شخصیت‌های سیاسی و مذهبی در تاریخ معاصر کشور ایران و حتی سراسر دنیا بوده و هستند.

وی افزود: نقش امام در هدایت نهضت انقلابی مردم ایران و تشکیل حکومت اسلامی بی‌بدیل است و از جمله ویژگی‌های شخصیتی منحصر به فرد وی ساده زیستی و اخلاق نیکو بود.

این مسئول اضافه کرد: دفاع از حق و طرفداری از مظلومان را سرلوحۀ زندگی و نهضت خود قرار داده بود و با همین تفکر هم نهضتش را به پیروزی رساند.

میرزایی گفت: ساده‌زیستی او که نشأت گرفته از سبک زندگی اسلامی بود در زندگی‌اش نمود واضح و روشنی داشت به گونه‌ای که با کمترین وسایل رفاهی زندگی می‌کرد.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس ایلام  بیان کرد: امام خمینی(ره) خویش را به اخلاق دینی متخلص کرده بودند و با وجود اشتغالات فکری و ذهنی اهل شوخی و مزاح نیز بودند، و همیشه لبخند بر لب داشتند. با کودکان مخصوصاً نوه‌هایش بسیار مهربان بودند و گاهی اوقات همسن آن‌ها می‌شد و با آن‌ها بازی و شوخی می‌کرد.

میرزایی گفت: حسن معاشرت امام و رفتار انسانیشان می‌تواند امروزه به عنوان الگویی کامل برای همه افراد باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار