مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان ایلام:

سالروز رحلت امام (ره) فرصتی مناسب برای تجدید عهد با آرمان‌های آن امام عظیم‌الشأن است

محمدی طی پیامی سی و چهارمین سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۹۴۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸ - 03June 2023

رحلت امام(ره) فرصتی مناسب برای تجدید عهد با آرمان‌های بلند الهی و انسانی آن امام عظیم‌الشأن است.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از  ایلام، «تاج الدین محمدی» مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان ایلام طی پیامی سی و چهارمین سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

سی و چهارمین سالگرد رحلت جانگدازِ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، یار و یاور مظلومان و ندای فروخورده ستمدیده‌گان عالم، حضرت امام خمینی (ره) فرصتی مناسب برای تجدید عهد با آرمان‌های بلند الهی و انسانی آن امام عظیم‌الشأن است.

امام عزیزی که با نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی که آغاز آن را باید از ۱۵ خرداد ۴۲ قلمداد نمود، آمد و سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم این سرزمین و نقطه عطف مبارز با استبداد و استکبار و طاغوت و به ثمرنشستن خواست یک ملت بزرگ شد و با خود عزت، استقلال، شکوه و جلال را برای ایرانیان به ارمغان آورد.

و امروز بعد از گذشت بیش از سه دهه از رحلت امام راحل (ره) نه تنها یاد و نام امام در بین مردم ایران بلکه در میان تمامی ملت‌های آزاده جهان زنده و جاوید است و انقلاب اسلامی با رهبری داهیانه خلف برحق و صالحش، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) دوران چهل ساله بلوغ خود را سپری کرده و با صلابت و اقتدار در مسیر عزت و تعالی به پیش می رود.

اینجانب سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، قافله سالار قیام خونین پانزده خرداد؛ حضرت امام خمینی (ره) را به مردم شریف، ولایتمدار و انقلابی استان ایلام تسلیت گفته و یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای قیام خونین پانزده خرداد را گرامی داشته و بر روان پاک آنها درود فرستاده و بار دیگر با شهدا و امام شهیدان و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری تجدید میثاق می بندیم.

در پایان موفقیت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها