فرماندار شهرستان بانه:

جهادگران جهاد کشاورزی ادامه دهنده راه جهادگران اوایل انقلاب هستند

«خدری» گفت: جهادگران جهاد کشاورزی ادامه دهنده راه جهادگران واقعی اوایل انقلاب هستند و عملکرد آنها در شهرستان علارغم مشکلات و کمبود نیروی انسانی مثبت است و در بسیاری از موارد بیشتر از وظایف خود عمل کردند.
کد خبر: ۵۹۵۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸ - 12June 2023

جهادگران جهاد کشاورزی ادامه دهنده راه جهادگران اوایل انقلاب هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «کمال خدری» فرماندار بانه امروز در آیین تجلیل از کشاورزان نمونه شهرستان بانه با تبریک آغاز هفته جهاد کشاورزی اظهار داشت: جهادگران واقعی کسانی بودند که در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب در مناطق محروم و کمتر برخوردار خدمت کردند و زمینه را برای عمران و آبادی کشور فراهم  کردند.

وی افزود: مظلومیت جهادگران واقعی هیچگاه فراموش نمی‌شود که برای عمران و آبادانی به مناطق محروم می‌آمدند و شهید، اسیر و یا مفقودالاثر می‌شدند و همچنان نقش آنها در عمرانی و آبادانی کشور نمایان است.

خدری با اشاره به اهمیت ارائه خدمات رفاهی و عمرانی در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: جهادگران در اوایل انقلاب عزم خود را برای عمران کشور جزم کرده بودند و خدمات رفاهی و عمرانی از جمله برق، راه روستایی و آبرسانی را به دورترین مناطق کشور انتقال می‌دادند.

وی افزود: جهادگران جهاد کشاورزی ادامه دهنده راه جهادگران واقعی اوایل انقلاب هستند و عملکرد آنها در شهرستان علارغم مشکلات و کمبود نیروی انسانی مثبت است و در بسیاری از موارد بیشتر از وظایف خود عمل کردند.

فرماندار بانه با اشاره به تخصیص 90 درصدی اعتبارات در دولت سیزدهم گفت: در راستای ارائه خدمات بیشتر و حل مشکلات مردم دولت 90 درصد اعتبارات را به صورت نقدی در اختیار سازمان‌ها و نهادهای مختلف قرار داد.

این مسئول خاطرنشان کرد: خدمت‌گذاران واقعی در دولت سیزدهم جایگاه دارند و کسانی که خادم مردم نیستند نمی‌توانند در این دولت جایگاهی داشته باشند.

وی اضافه کرد: امسال با همت جمعی مسئولان 10 برابر بیشتر از سال‌های گذشته خدمات به مردم ارائه شده و انتظار داریم این خدمات در سال‌های آینده بیشتر شود.

به گفته خدری، نخستین جشنواره استانی گردو در پاییز امسال در بانه برگزار می‌شود که برگزاری این جشنواره نقش مهمی در تولید بیشتر خواهد داشت.

فرماندار بانه متذکر شد: سال گذشته به همت خدمت گذاران نظام در بانه در دهه مبارک فجر 90 پروژه و در هفته دولت 70 پروژه خدماتی، عمرانی و آموزشی با اعتباری بیش ازیک هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار